X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری

عناوین یادداشت‌ها 

  • تاریخچه بازاریابی ( تاریخچه اندیشه بازاریابی با نگاه پژوهشی و کاربردی ) (پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 22:12)
    تاریخچه بازاریابی History of Marketing این مقاله برگرفته از کتاب تاریخچه بازاریابی است که به بررسی ماهیت تحقیق‌های تاریخی در حوزه بازاریابی ، و اینکه چرا این تحقیقات باید برای محققان بازاریابی اهمیت داشته باشند، و رویکردهای مختلف در خصوص مطالعه پیشینه اندیشه‌های بازاریابی ، و سازمان‌دهی می‌پردازد. تحقیقات تاریخی در...
  • نوشتن طرح کسب و کار تجاری – ۵ نکته طلایی در یک بیزینس پلن موفق (پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1397 22:10)
    نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی Business Plan ) نوشتن طرح کسب و کار تجاری ( بیزینس پلن ، طرح توجیهی Business Plan ) موفق یکی از نیازهای یک کارآفرین است . اما سوالی که بسیار از ما پرسیده می‌شود که بعد از نوشتن طرح کسب و کار تجاری ، این سند چند صفحه است ؟ سه صفحه یا سی صفحه ؟ باید گفت که چیزی که مهم...
  • کتاب تاریخچه اندیشه بازاریابی The History of Marketing Thought (دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 13:43)
    کتاب تاریخچه اندیشه بازاریابی The History of Marketing Thought تالیف و ترجمه دکترسیدرضاآقاسیدحسینی / سیده فاطمه آقاسیدحسینی نویسندگان این کتاب بر این باورند که پژوهش تاریخی نقش اساسی در رشته بازاریابی دارد. زیرا پژوهش تاریخی درک ما از بازاریابی گسترش داده و عمیق تر می نماید. بدون آگاهی تاریخی، عملا اهمیت دانش جدید در...
  • کتاب تاریخچه اندیشه بازاریابی The History of Marketing Thought (دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 13:42)
    کتاب تاریخچه اندیشه بازاریابی The History of Marketing Thought تالیف و ترجمه دکترسیدرضاآقاسیدحسینی / سیده فاطمه آقاسیدحسینی نویسندگان این کتاب بر این باورند که پژوهش تاریخی نقش اساسی در رشته بازاریابی دارد. زیرا پژوهش تاریخی درک ما از بازاریابی گسترش داده و عمیق تر می نماید. بدون آگاهی تاریخی، عملا اهمیت دانش جدید در...
  • هفت رفتار موثر فروشنده حرفه‌ای اثربخش (پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1397 14:31)
    هفت رفتار موثر فروشنده حرفه‌ای اثربخش مشتریان حرفه‌ای دائما در حال بررسی هستند . این بررسی شامل کل بازار ، بودجه شرکت‌ها و اجزای مختلف آن و کارکنان آنان است. زیرا مشتری حرفه‌ای به دنبال کار با سازمان موفق و حرفه‌ای است . شاید این دنیای پر از اطلاعات برای یک فرد معمولی پیچیده و تازگی داشته باشد، اما برای یک فروشنده...
  • پیاده سازی برنامه بازاریابی موفق (جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1397 19:29)
    پیاده سازی برنامه بازاریابی موفق پیاده سازی برنامه بازاریابی به روش صحیح و مناسب با نیاز بازار ، یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها است.ابتدای هر سال ، سازمان‌ها به خود شرکت‌ها به خود این قول را می‌دهند که امسال برنامه بازاریابی Marketing Plan خود را به شکلی مناسب تدوین نمایند ، اما هرگز آن زمان نرسیده است. برنامه...
  • آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) ۲۱P’s of Marketing Mix (سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1397 13:03)
    آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) ۲۱P’s of Marketing Mix آمیخته بازاریابی ، آمیزه بازاریابی ، ترکیب عوامل بازاریابی آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست ؟ آمیخته بازاریابی ( آمیزه بازاریابی ) Marketing Mix ا ز مهمترین مفاهیم بازاریابی است . بازاریابان حرفه‌ای و متخصصین از آمیخته بازاریابی برای تعیین استراتژی...
  • انواع لوگو حرفه ای (شنبه 30 تیر‌ماه سال 1397 09:52)
    انواع لوگو حرفه ای ( لوگو تایپ | حرف تغییر شکل یافته | مفهومی | نشانه‌گذاری | پویا ) انواع لوگو حرفه ای یکی از سوالات رایج کارفرمایان ماست. پیش‌تر هم در خصوص انواع لوگو در همین سیایت منتشر نموده‌ایم. اما با توجه به سوالات فراوانی که به دست می‌رسد ، بر آن شدیم که از یک نقطه دیگر انواع لوگو حرفه ای را مورد بررسی قرار...
  • فرایند فروش Sales Process (دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1397 18:15)
    فرایند فروش Sales Process فرایند فروش چیست ؟ فرایند فروش به طورکلی شامل تعریف مشتری جستو برای اطلاعات مشتری تماس با مشتری معرفی محصول حل مشکلات فروش مدیریت اعتراضات بستن قرارداد / پایان دادن به فروش عملیات بعد از فروش که پیگیری پس از فروش فرایند فروش ( تعیین رویه و خط مشی فروش ) یکی از نکات بسیار حیاتی مدیریت فروش...
  • تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای برای موفقیت فروشندگان (دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1397 19:52)
    تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای تکنیک و مهارت فروشندگی حرفه‌ای یکی از مواردی است که تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص آن مطالب بسیاری ارائه شده است که از ابعاد گوناگونی نیازهای فروش و فروشندگی را به صورت علمی و عملی تحلیل نموده‌ایم. زمانی که مقالات و سمینارهای بین‌المللی ( برگزار شده در اروپا و آمریکای شمالی ) را بررسی...
  • تفاوت لوگو با برندینگ (دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1396 16:39)
    تفاوت لوگو با برندینگ تفاوت لوگو با برندینگ در چیست ؟ آیا فقط با طراحی یک لوگو ، برندینگ شما انجام شده است ؟ آیا پس از طراحی لوگو و با شروع تبلیغات ، می‌تواند گفت که ما در حال برندینگ هستیم ؟ همه این‌ها سوالات ذهن یک مدیرعامل است. پیش‌تر در یک مقاله توضیح دادیم که ” برند چه چیزی نیست ؟ ” و همچنین ۱۰ دلیل که چرا برند...
  • مهارت‌های فروش (پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1396 21:36)
    مهارت‌های فروش در ادامه قسمت اول در خصوص مهارت فروش ، به تشریح سایر انواع مهارت‌های فروش خواهیم پرداخت . این مهارت‌های فروش به اثربخشی تیم فروش کمک شایابی خواهد نمود. هنر سوال پرسیدن یک فروشنده حرفه‌ای ، مذاکره فروش را با چند سوال آغاز می‌نماید. پرسیدن سوالات مناسب و هدفمند ، یکی از مهارت‌های فروش است. سوال پرسیدن ،...
  • تعریف بازاریابی شبکه‌ای ( نتورک مارکتینگ Network Marketing ) (جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1396 11:58)
    تعریف بازاریابی شبکه‌ای ( نتورک مارکتینگ Network Marketing ) بازاریابی شبکه‌ای یا بازاریابی چند سطحی Multi-level marketing یکی از انواع بازاریابی است که از دید مخزن کاریابی آمریکا به این صورت تعریف می‌گردد : نوعی از استراتژی فروش است که یک شرکت ، محصولات خود را بدون حضور واسط ( عمده‌فروش / خرده‌فروش ) و حتی بدون...
  • برندینگ شخصی چیست ؟ ( برندسازی شخصی , پرسنال برندینگ Personal Branding ) (شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1396 15:43)
    برندینگ شخصی چیست ؟ برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ این روزها خیلی مهم شده است و شایان ذکر است که برنامه‌ریزی این مبحث در حوزه مدیریت برند انجام می‌شود. برندسازی شخصی به فرایند تحلیل ، درک و ساخت تصویر ذهنی جهان برونی از شماست ( شکل دادن به طرز تلقی و نحوه نگرش دنیای بیرونی شما ) .
  • انتخاب اسم شرکت (شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 13:31)
    انتخاب اسم شرکت انتخاب اسم شرکت ، مهمترین قسمت تصمیم‌گیری در شروع فرایند کسب‌وکار یک استارتاپ ( شرکت تازه تاسیس ) است. اسم شرکت می‌تواند تاثیر شگرفی بر مشتریان و سرمایه‌گذاران داشته باشد که با توجه به جهانی‌شدن اقتصاد و نزدیک شدن روابط تجاری ، اسم شرکت نیز یک عنصر جهانی است. گاه برخی افرادی اسمی برای شرکت خود انتخاب...
  • مهمترین خواسته مشتری در بازاریابی شرکت با شرکت B2B (جمعه 22 دی‌ماه سال 1396 11:10)
    خواسته مشتری بازاریابان همچنان در پی آن هستند که مهمترین خواسته مشتری و اولویت‌های آنان را درک و طبقه‌بندی نمایند تا بتوانند نقاط ضعف محصولات و خدمات خود را شناخته و با خواسته مشتری برطرف نمایند، زیرا که موجب افزایش میزان رضایت مشتری خواهد شد. نتایج تحقیقات موسسه CMO Council نشان می‌دهد که مهمترین خواسته مشتری در...
  • موفقیت در فروش – شش نکته طلایی موفقیت در فروش (یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 23:51)
    موفقیت در فروش – شش نکته طلایی موفقیت در فروش
  • محصول کپی برداری شده Me-too product چیست ؟ (پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1396 23:49)
    محصول کپی برداری شده محصول کپی برداری شده Me too product عبارت است از کپی نمودن یک محصول خاص و شناخته شده توسط رقیب. در ادبیات مدیریت برند به آن “سارق تداعی برند” گفته می‌شود. برنامه معرفی و رقابت این کالا یا خدمت با کالای اصلی را تحت عنوان بازاریابی محصول کپی برداری شده ( بازاریابی محصول تقلیدشده / بازاریابی محصول...
  • رسانه تبلیغاتی ( کانال تبلیغاتی ) Advertising Media چیست ؟ (دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1396 13:18)
    رسانه تبلیغاتی رسانه تبلیغاتی Advertising Media اشاره به کانال‌ها یا رسانه‌هایی دارد که تبلیغ در بستر آن انجام می‌شود. رسانه آن چیزی که موجب می‌شود ، چیزی از یکجا به جای دیگر برسد. مثل سیم مسی رسانه الکتریسیته است و جریان الکتریکی را از باطری به لامپ می‌رساند. رسانه تبلیغاتی برای بیان یک پیام انگیزاننده دست به تولید...
  • طرح بازاریابی (جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 16:09)
    طرح بازاریابی Marketing Plan طرح بازاریابی ( برنامه بازاریابی , مارکتینگ پلن ) یک سند بسیار مهم برای هر کسب‌وکاری است که قصد کسب درآمد دارد. برنامه بازاریابی بیانگر برنامه واحد بازاریابی و کل سازمان در خصوص فرایند ما مارکتینگ در بلندمدت است. در هنگام شروع یک کسب‌وکار ، دو چیز بسیار : زمان و منابع . به منظور تدوین یک...
  • درس‌های بازاریابی از سریال دکتر هاوس Dr. House (یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1396 17:41)
    بازاریابی به سبک دکتر هاوس سریال دکتر هاوس Dr. House یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که فقط یک فصل آن در حدود ۱۹ میلیون بیننده در آمریکا داشت و در ۶۶ کشور پخش شده است. هیو لوری که در نقش دکتر گرگوری هاوس در این سریال بازی کرد ، یک نابغه پزشکی عجیب و غیرمعمول بود که یک گروه از دکترها متخصص را در بیمارستانی در...
  • وظایف مدیر فروش – کار مدیر فروش چیست ؟ (دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1396 00:10)
    وظایف مدیر فروش وظایف مدیر فروش در جهت افزایش توان موتور فروش شرکت تعریف و تدوین می‌گردد. مدیر فروش باید توان خوراک اطلاعاتی کافی برای افزایش عملکرد نیروی فروش خود فراهم سازد تا آنان قادر به دستیابی به اهداف پیش‌بینی ‌شده فروش و برآورده ساختن نیازهای مشتری باشند. آیا مدیر فروش همان مدیریت بازاریابی است یا برعکس ؟ در...
  • مشتری راغب Lead (جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 10:28)
    مشتری راغب Lead فروشنده در طول روز با مشتریان زیادی در ارتباط است و مدیر فروش دائم به فروشنده تاکید می‌کند که این فرد که تماس گرفت یا مراجعه نمود ، مشتری است . البته منظور مدیر فروش ، ” مشتری راغب ” است که یک گام در قیف فروش به خرید نهایی نزدیک‌تر از ” مشتری بالقوه ” است. اما چرا فروشنده نمی‌تواند به مشتری راغب خود...
  • وفادار نمودن مشتری (سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1396 23:50)
    وفادار نمودن مشتری مسئله مهم رقابت است. چگونه برندی بسازیم که دارای پیروانی وفادار باشد ؟ چگونه به عنوان یک بازاریاب باید برنامه وفاداری را تنظیم و در سطح رقابت محلی یا جهانی آن برنامه را به مشتری معرفی و بر آن تمرکز نمود ؟ یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها پیش روی بازاریان ، حفظ و نگهداشت مشتریان است. آگاهی اولین نیاز مشتری...
  • لوله فروش Sales Pipeline (جمعه 12 آبان‌ماه سال 1396 10:51)
    لوله فروش و قیف فروش پیش‌تر در مقاله‌ای به تفصیل در خصوص قیف فروش را شرح داده‌ایم : قیف فروش و مشتری راغب . در این مطلب در خصوص لوله فروش توضیح خواهیم داد. در واقع همه کسب‌وکارها با یک قیف فروش بزرگ شده و رشد نموده‌اند. به این ترتیب که مشتری ” ناآگاه از برند ” توسط شرکت تحریک و به داخل قیف هدایت می‌گردید و ممکن بود که...
  • قانون انتشار نوآوری (سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1396 12:08)
    اولین گام در تاسیس یک شرکت ( کسب و کار جدید ) ، تعریف و شناخت "چرایی" وجود برند است. علت انتخاب کاری که انجام می‌دهید ، چیست ؟ علت وجودی کسب‌وکارتان چیست ؟ چرا انجام آن مهم است ؟ در خصوص چرایی، ویدیویی از TED با سخنرانی آقای Simon Sinek وجود دارد تحت Start With Why که گفته می‌شود ، هر رهبر یا مدیری باید پیش...
  • تعریف برند – پنج عنصر اصلی برند (شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 08:53)
    پنج عنصر کلیدی برند هنگامی‌که در مورد ” برند ” یا ” برندینگ ” فکر می‌کنید به چه می‌اندیشید ؟ آیا نام تجاری است ؟ آیا عبارت کوتاه Tagline است ؟ ظاهر وب‌سایت شما است ؟ شاید لوگوی معروف شماست ؟ بله ، همه این عناصر مهم هستند، اما تمام این‌ها سطح قابل لمس چیزی که برند می‌پنداریم را تشکیل می‌دهند. به عنوان صاحب یک کسب‌وکار...
  • ۵ دلیل که برندها در ارائه نوآوری دچار شکست میشوند (چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1396 00:05)
    همیشه حق با مشتری نیست ، البته در مورد نوآوری ، همیشه حق با مشتری است. این مشتری است که تعیین می‌نماید که جهش بزرگ تجاری یک شرکت در معرفی محصولات و خدمات جدید به سمت درستی می‌رود یا خیر. مشکل اغلب برندها این است که مشتریان نسبت به کارایی محصول ” اینکه آیا این محصول می‌تواند به حل مشکلاتشان کمک نماید یا خیر ” مشکوک و...
  • ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2017 از سوی اینتربرند اعلام شد (جمعه 7 مهر‌ماه سال 1396 10:44)
    ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان ۲۰۱۷ شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان شرکت صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان ، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۷ را برای ۱۸امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ( ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ ,...
  • اصول مذاکره – ۱۰ تکنیک برای بهتر مذاکر کردن (دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1396 12:06)
    اصول مذاکره اصول مذاکره چیزی است که میتوان آموخت ، زیراکه مذاکره یک مهارت و دانش مرتبط با آن را اصول و فنون مذاکره مینامند. معمولا کارآفرینان مذاکره‌کنندگان خوبی نیستند. غالبا برای اولین بار در جایگاه مدیر یک کسب‌وکار ایستاده و برای ارتباط با سایر شرکت‌های تامین کننده یا توزیع‌کننده و یا حتی اعضای سازمان خویش بر...
( تعداد کل: 76 )
   1       2       3    >>