مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

انواع برند : معرفی 21 نوع متفاوت از برند

انواع برند 

آیا انواع برند وجود دارد یا فقط یک نوع برند وجود دارد ؟

زمانی که در مورد برند Brand ( نام تجاری و نشان تجاری یا مارک ) صحبت به میان می‌آید، گویی که در مورد یک‌چیز واحد بحث می‌نماییم.

درحالی‌که هرگز این‌ گونه نیست. پس برای درک برند و فرایند برندسازی ، شناخت انواع برند حائز اهمیت است.

در حقیقت واژه برند یک مفهوم کلی و عام است که متناسب با جایگاه کاربردی خود باید کاملاً متفاوت مورد استفاده واقع شود.

 مخاطب مجبور است تا با توجه به متن و محتوای جمله ( Context یا Content ) منظور گوینده را متوجه شود. تمام این مشکلات ناشی از عدم تسلط افراد به انواع برند است.

اگر افراد بدانند که برای هر نوع برند یک واژه تخصصی وجود دارد، در این صورت از این سردرگمی خارج خواهیم شد.

به ساخت و توسعه یک برند ، برندینگ یا برندسازی گویند و انجام آن بر عهده مدیریت برند است.

در ادامه به بیان لیستی از انواع برند خواهیم پرداخت که شامل حداقل 21 نوع برند است ( شاید بعد از مطالعه متن زیر، تنها از واژه عمومی برند استفاده نفرمایند ).

 انواع برند معرفی 21 نوع متفاوت از برند


انواع برند : معرفی 21 نوع متفاوت از برند

شرایط دریافت وام استارتاپ‏ کانادا

شرایط دریافت وام استارتاپ‏ کانادا ( وام دولتی )

طبق برنامه تامین مالی دولت کانادا، شرایط اعطای وام استارتاپ‏ کانادا تحت این برنامه چندان سخت‌‌‌‏گیرانه نیست. متقاضی با ارائه طرح خود به موسسات مالی و تشریح ریسک‌‌‌‏های کسب و کارش می‌‌‌‏تواند از این موسسات وام دریافت کند. طی ده سال گذشته، استارتاپ‏های کانادا در مجموع بیش از 9 میلیارد دلار وام دریافت کرده‎‌‌‌‏‌‌‌‏اند.

وام استارتاپ کانادا شرایط دریافت وام استارتاپ‏ کانادا

چه کسانی واجد شرایط وام استارتاپ‏ کانادا هستند؟

 استارت‌‌‌‏آپ‌‌‌‏هایی که به مرحله عملیاتی شدن رسیده اند و برای سوددهی در کانادا که درآمد ناخالص سالانه 10 میلیون دلار یا کمتر دارند، واجد شرایط وام استارتاپ‏ کانادا هستند.

اما صنایع کشاورزی، سازمان‌‌‌‏های غیرانتفاعی و سازمان‌‌‌‏های خیریه و مذهبی شامل این برنامه تامین مالی نمی‌‌‌‏شوند.


شرایط دریافت وام استارتاپ‏ کانادا

مهارت مذاکرات تجاری

ادامه مبحث 5 مهارت مذاکره تجاری ( قسمت اول ) به بیان سایر مهارتهای مورد نیاز برای مذاکرات تجاری خواهیم پرداخت . توجه داشته باشید زمانیکه صحبت از مذاکرات تجاری است ، به این معنا نیست باید حتما با یک طرف خارجی در حال مذاکره باشید ، این فرد میتواند یک تولید کننده باشد.

Negotiation مهارت مذاکرات تجاری مذاکره

نکته شماره 3: درست گوش دادن،قدرتمندترین بخش از مهارت مذاکرات تجاری

گوش دادن شما را در شناخت علایق طرف مقابل یاری میرساند. برخی افراد در گوش دادن بهتر از دیگران هستند. با این حال ، بسیاری از افراد معمولاً شنوندگان خوبی نیستند. بیشتر افراد گوش میدهند که جواب دهند ، نه برای درک طرف مقابل. برای نشان دادن این موضوع ، تحقیقات دکتر آلبرت مهرابیان ، از  دانشگاه UCLA ، راجع به راههای ارتباط با دیگران در زمانی که عدم تناسب / عدم تطابق در برقراری ارتباط ، تقریبا به این صورت است :

  • کلمات : 7٪
  • تن صدا : 38٪
  • زبان بدن : 55٪

مهارتی که یک شنونده خوب از آن استفاده می کند ، سؤال کردن و گوش دادن دقیق به کلمات است. با این حال ، وقتی یک عدم تناسب وجود دارد ، کلمات فقط 7٪ از نحوه برقراری ارتباط را تشکیل می دهند. ارتباطات 93٪ غیر کلامی هستند. بنابراین جای تعجب نیست که مقدار زیادی از کلمات در فاصله بین لب گوینده تا گوش شنونده گم شود. ارتباط غیر کلامی نیز در تعیین سبک گوینده اهمیت دارد.

سؤال پرسیدن ماهرانه

به عنوان اولین قدم در یادگیری و شناخت علایق طرف مقابل مذاکره ، شما باید از بین 14 مهارت از مهارت سوال پرسیدن استفاده کنید. برای اینکه در سؤال کردن اثربخش عمل نمایید، بسیار خوب است که:

https://iranmct.com/news/business-negotiation-skills-2