مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشتری حرف شما را باور نمی‌کند

مشتری حرف شما را باور نمی‌کند

زمانی که برای خرید یک آبکش پلاستیکی سبز ؛  به یک مغازه لوازم پلاستیکی فروشی رفتم ، یاد واژه اعتماد افتادم و اینکه چطور می‌شود که به چیزی که در آن اعتماد معنایی ندارد ، می‌توان به دنبال اعتماد گشت.

  • محصولی از یک کارخانه ظروف پلاستیکی جعلی چینی
  • از یک کشوری که تمام کارهایش پلاستیکی و جعلی است
  • و فروشنده‌ای که در مورد همه‌چیز آن محصول حرف‌های جعلی میزند.
  • پس من باید خیلی ساده لوح باشم که در میان حرف‌های آن به دنبال صداقت باشم و حرف‌های او را باور کنم.
  • این‌ها از درختان پلاستیکی نیز به دنبال برداشت میوه هستند.

باور مشتری

شخصی اخیراً 450 میلیون دلار برای نقاشی Salvator Mundi پرداخت کرده است ( نقاشی که برای مدت طولانی در دسترس نبود و توسط لئوناردو داوینچی از عیسی مسیح که به سفارش پادشاه لوئیس هفتم فرانسه بیش از 500 سال پیش ساخته کشیده شده است )

صحت و شرایط قطعه مورد تردید قرار گرفته است. دست‌هایی که پشت معرفی این نقاشی ، بسیار مشکوک بودند – که می‌توانست نشانه‌ای بر جعلی بودن آن باشد. واقعا کسی می‌توانست برای این تابلو پر از ریسک و ترید ، چک بکشد که به آن ایمان داشته باشد و نشان دهد ، که هنر در نهایت درباره ایمان و اعتماد است. در جهان خریدوفروش ، اعتقاد و ایمان طرفین معامله ، یک چهارچوب اساسی است. زیرا هر آنچه مشتری پیش از تماس با شما باید بداند را پرسیده است و اطلاعات کافی از شما و مورد معامله کسب کرده است.

تابلوی مسیح چرا مشتری حرف شما را باور نمی‌کند

نقش اعتماد در دنیای غرب بیشتر از خاورمیانه پر رنگ است. به قول نانوشته یک هلندی بیشتر می‌توان اعتماد نمود تا یک سند محضری از سوی خاورمیانه ای‌.

در دنیای آزاد و شفاف اطلاعات ، یک مشتری به راحتی می‌تواند اطلاعات زیادی از کسب‌وکار شما به دست آورد :


4 دلیل که : چرا مشتری حرف شما را باور نمی‌کند ؟

باتنا BATNA و زوپا ZOPA در مذاکره به چه معناست ؟ ( به همراه مثال )

باتنا BATNA و زوپا ZOPA

باتنا زوپا BATNA ZOPA تکنیک اصول فنون مذاکره حرفه ای

باتنا BATNA

باتنا BATNA واژه‌ای از دنیای اصول و فنون مذاکره است و مخفف کلمه Best Alternative To a Negotiated Agreement به معنی بهترین گزینه جایگزین در مسیر دستیابی به مذاکره است.

باتنا به معنای بهترین راه حل یا راه‌کار جایگزینی است که از سوی طرفین مطرح می‌شود درزمانی که احساس می‌شود که مذاکره به نتیجه‌ای نمی‌رسد یا توافقنامه همچنان قابل امضاء نباشد.

به عبارت دیگر ، باتنا یک گزینه جایگزین برای مذاکره ناموفق است. واژه باتنا اولین بار در کتاب “گرفتن جواب بله بدون تسلیم شدن” آمده است.

باتنا BATNA و زوپا ZOPA 

طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ

طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ برای تولید لوازم آرایشی و مکمل های غذایی

طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ توسط موسسه K به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. این موسسه دستگاهی برای جداسازی حرفه ای پوست نازک ( غشاء داخلی ) Outer and inner membrane از پوست بیرونی تخم مرغ اختراع نموده است. این دستگاه قرار است به شرکتهای اروپایی از طریق این بیزینس پلن معرفی گردد. این دستگاه قادر است که روزانه 13 هزار غشاء تخم مرغ از تخم مرغهای مصرف شده بازیافت نماید. بسیار از کارخانه های تولیدی مواد غذایی ، حجم عظیمی از ضایعات پوسته تخم مرغ را در محل کارخانه جمع مینمایند.

طرح توجیهی بازیافت غشاء پوسته تخم مرغ


مشاور مدیریت

مشاور مدیریت


مشاور مدیریت فردی حرفه‌ای است که قادر است به عمق مشکلات سازمان وارد شده و با راه‌کار و ایده‌هایی برای حل این مشکلات بیرون می‌آید. مشاور مدیریت باید برای پیدا کردن راه حل مشکلات سازمان باید به صورت عینی و سریع بتواند فکر نموده و به صورت مختصر و متقاعدکننده‌ای ، راه‌حل را ارائه نماید.


مشاور مدیریت Management Consulting Iranmct مهارت مشاور مدیریت

مهارت‌های تخصصی و معتبر یک مشاور بین‌المللی یا ناشی از تجربه‌ای بیش از 10 سال کار است و یا  مدرک معتبر انجمن مشاوران مدیریت آمریکا IMC است. دوره‌های آموزشی تخصصی این انجمن ، پایه و اساس دانش، مهارت ها و رفتارهای مورد نیاز یک مشاور مدیریت است. تبدیل شدن به یک مشاور مدیریت موفق مانند شرکت در فرمول وان است که نیاز به رقابت هوشمندانه و مهارت بالا است که پایه اخلاق و رفتار حرفه‌ای است. فردی که دانشجوی مدیریت است و یا تازه فارغ‌التحصیل شده است و زیر 10 سال سابقه اجرایی دارد ، نمی‌تواند یک مشاور مدیریت باتجربه و خبره محسوب شود و می‌تواند یک دستیار مشاور خوب باشد. در ادامه به بیان پنج مهارت حیاتی مشاور مدیریت برای ایجاد تغییرات مثبت و تاثیرگذار در سازمان مشتری خواهیم پرداخت.


پنج مهارت حیاتی مشاور مدیریت

 


مشاور مدیریت باید در طول زمان کسب تجربه نماید


تنها مهارتی مشاور مدیریت که فقط در طول زمان کسب می‌شود ، تجربه است. تجربه بیشتر می‌تواند یک مشاور را به اسلحه‌ای‌ قوی‌تر در مقابل مشکلات و موقعیت‌های ناشناخته پیش روی مجهز نماید.  با تجربه بالا ، عکس‌العمل‌ها و تصمیمات هوشمندانه‌تر شده و مشاور در برخورد با شرایط پیچیده‌تر و فوری ، راحت‌تر برخورد خواهد نمود. یک مشاور مدیریت حرفه‌ای در طی صحبت‌های خود به تعداد زیادی موارد مشابه از کسب‌وکارهای متفاوت ناشی از تجربیات خود اشاره خواهد نمود.

ادامه مطلب :    مشاور مدیریت