مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

بیزینس پلن سرمایه گذاری شرکت حفر چاه جهتدار در نروژ


بیزینس پلن سرمایه گذاری شرکت حفر چاه جهتدار در نروژ


بیزینس پلن تاسیس شرکت حفر چاه جهتدار ( جهت دار ) – چاه افقی نفت و گاز  برای ثبت شرکت در نروژ

Directional drilling, horizontal directional drilling or HDD

سرکار خانم مهندس ن.م برای ثبت شرکت خدمات حفر چاه جهتدار / زاویه دار در نروژ سفارش بیزینس پلن ( طرح توجیهی Business Plan ) خود را به تیم تخصصی بیزینس پلن PB ارائه نمود.

این بیزینس پلن باید نشان دهد که این کسب و کار به شیوه ای حرفه ای و یا جریان درآمد مناسب و شناخت کافی از بازار بین الملل و داخلی در نروژ تاسیس خواهد شد.

براساس تعهد داده شده ، بیزینس پلن سرمایه گذاری شرکت حفر چاه جهتدار در مدت 20 روز نوشته شد.

حفاری جهتدار راهکاری برای کاهش هزینه های زمانی، مالی و محیط زیستی است. این نوع حفاری زمانی انجام می شود که بنابه دلایلی هدف نهایی، از محل شروع حفاری بر روی زمین، به صورت جانبی دارای فاصله باشد.

ثبت شرکت خدمات حفر چاه جهتدار نروژ سرمایه گذاری

کهن الگو برند

کهن الگو برند


Archetypes Bran کهن الگو برند داستان برند برندسازی IranMCT


برای هزاران سال ، داستان ها در قالب های هنری کهن الگوها بیان شده اند – شخصیت هایی که براساس مجموعه ای از صفات ساخته و پرداخته شده اند که خاص و قابل شناسایی هستند. قهرمانان و ضد قهرمانانی کتاب ها و فیلم های امروز بر اساس همان کهن الگوهای قهرمانانه و شرورانه ای باشد که در افسانه ها ، رمان های چارلز دیکنز ، اشعار حماسی فردوسی و تئاتر یونان باستان یافت می شود.

کهن الگو به برند کمک می کنند تا شخصیت برند و صدای برند خود را با انطباق با یک کهن الگوی داستانی کاملاً مشخص که قبلاً در ذهن بشریت جاسازی شده است ، خلق و پروش دهد.

این کهن الگو در نهایت نحوه برقراری ارتباط برند با مخاطب هدف خود را تعریف مینماید و به شناخت سریع برند کمک می کند. با شناسایی نمونه کهن الگویی خاص که در یک برند تجسم می یابد ، برندسازان حرفه ای می توانند از آنچه مشتریان آن برند آگاهانه یا ناآگاهانه مایل به تجربه آن هستند استفاده کنند.




کهن الگو برند Brand Archetypes