مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

تعیین ارزش برند : سیر تکاملی یک شیوه استراتژیک

تعیین ارزش برند

تعیین ارزش برند ( ارزشگذاری برند ) یکی از حوزه های مدیریت برند است که با تناقض و مناقشه همراه است. هر سال، شرکتی مثل اینتربرند ، برندهای برتر جهان را با تعیین ارزش دارایی های غیر ملموس شان رتبه بندی می کنند. تقریبا هرسال، بعد از اینکه این رتبه بندی ها علنی می شوند، بحث بر سر این موضوع شکل می گیرد که چرا رتبه بندی برندهای برتر در شرکتهای مختلف، متفاوت است و چرا تعیین ارزش برند این شرکتها تا این اندازه متفاوت است. این پدیده ماهیت پیچیده تعیین ارزش برند به عنوان یک موضوع و تفاوت ها در روش های تعیین ارزش برند موجود که به این پیچیدگی می افزایند را نشان می دهد.

تعیین ارزش برند

صرفنظر از مناقشه ها و بحث های بیشماری که هر ساله در خصوص رتبه بندی های صورت گرفته بر اساس ارزشگذاری برند صورت می گیرد، این موضوع همچنان جنبه مهمی از برندسازی می باشد. تعیین ارزش برند در دنیای شرکت ها به طور فزاینده اهمیت پیدا می کند، چرا که سازمان ها به طور فزاینده تلاش می کنند تا یک عدد و رقم مالی به مهمترین دارایی های غیر ملموس شان، برندها، اختصاص دهند. تعیین ارزش برند پیوندی استراتژیک بین استراتژی، بازاریابی، و تامین مالی می باشد. تعیین ارزش برند دیدگاه ها و بینش هایی در خصوص بازگشت سرمایه بازاریابی و تاثیر آن بر پایه دارایی غیر ملموس یک سازمان فراهم می کند. مدیریت استراتژیک برند، که بازگشت سرمایه، عایدی ها و سودآوری نقشی حیاتی در آن ایفا می کنند، کارآمدتر خواهد شد زمانی که ارزشگذاری در این فرایند تلفیق شود.

در طول سالیان گذشته، شناخت ارزشگذاری برند به عنوان ابزاری استراتژیک، به پیدایش رویکردهای ارزشگذاری متعددی منجر شده است. این یک تحول دلگرم کننده است، از این حیث که این حوزه اکنون بین متخصصان حوزه برند، بازاریاب ها، رهبران کسب و کار، ناظران و مسئولان امر به طور جدی به رسمیت شناخته شده است. از سوی دیگر، واقعیت نگران کننده آن است که وجود شیوه های ارزشگذاری متعدد، پیچیدگی ها و ابهاماتی در بین صاحبان برند و دیگر گروه های ذینفع ایجاد کرده است.

تعیین ارزش برند : سیر تکاملی یک شیوه استراتژیک

39 روش فروش برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول

روش فروش قدرتمند

چطور با استفاده از انواع روش فروش ، که توسط متخصصان در خصوص نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است میتوان سطح فروش خود را افزایش دهیم.

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، اگر فروش نداشته باشید، کسب و کار شما خواهد مرد و استثنائی نیز در این زمینه وجود ندارد. این موضوعی است که فراگیری روش فروش امتحان شده را ضروری می کند. نکته اصلی دانستن آن است که چگونه بفروشیم. این موضوعی است که من بیش از یک دهه در سراسر جهان در حال ترویج آن بوده ام. شناسایی مشتریان و روش فروش موفقیت آمیز به آنها خصوصا در مورد شرکت های کوچک و متوسط و کارآفرینان یکی از بزرگترین چالش هایی است که می شناسم.

با در نظر داشتن این موضوع، ایجاد مهارت های خوب فروش برای موفقیت شما ضروری است، بنابراین در اینجا مهارت های ضروری فروش ارائه می شوند تا به شما کمک شود که فروش تان را افزایش دهید و به موفقیت دست یابید. این روش‌های فروش برای همه افراد هستند، چه افراد مبتدی و چه افراد حرفه ای. قبلا 10 تکنیک طلایی فروش را آموزش داده ایم ، اکنون 39 روش فروش را بررسی مینماییم.

39 روش فروش روشهای فروش

39 روش فروش حرفه‌ای 

روش فروش  1 : در مورد مشتریان تحقیق کنید

البته، محصول یا خدمت شما بهترین است. به همین دلیل هم هست که شما در این کسب و کار هستید. شما می خواهید دنیا این موضوع را بداند، اما نخست باید مشتریان تان را بشناسید. از قبل برنده بودن به این معنی است که پیش از ملاقات با مشتریان خود، هر آنچه می توانید انجام دهید تا همه جزئیاتی که به هدف تان کمک خواهند کرد را شناسایی کنید – از کوچکترین مشاهدات تا بزرگترین تصاویر.

نقاط قوت، نقاط ضعف، جاه طلبی ها، شکست ها، رقبا و چالش های مشتریان تان را بیابید. پیدا کردن آگاهی هر چه بیشتر قبل از ملاقات با مشتری نه تنها به شما اطمینان می دهد بلکه مشتریان را به سمت شما جلب خواهد کرد.

روش فروش 2 : برندشخصی خودتان را بفروشید

اگر فروش آیین و مسلک شما باشد (و باید هم باشد)، محصولات و خدماتی که دارید می فروشید باید حامل ایمان شما باشند. به عبارت دیگر، قبل از اینکه به دیگران بفروشید، باید محصول یا خدمت تان را به خودتان بفروشید. این اولین گام در روانشناسی فروش می باشد.

و اگر به آنچه دارید می فروشید ایمان کامل داشته باشید، شانس بیشتری خواهید داشت که این ایمان را در دیگران هم ایجاد کنید. اما چطور می توانید بفهمید که آیا فروخته شده اید یا نه؟ این را امتحان کنید: یک تکه کاغذ بردارید، یک خط در وسط آن بکشید. ستون سمت چپ را “فروخته نشده” و ستون سمت راست را “فروخته شده” بنامید. اکنون همه ویژگی ها یا جنبه هایی که دارید می فروشید را در ستون مربوطه لیست کنید. من حداقل هفته ای دو بار این تمرین را انجام می دهم.

حال با مولفه هایی از محصول یا خدمت تان که به طور کامل خود را وقف آنها نکرده اید به کار خود پایان می دهید – و می توانید بر روی آنها کار کنید تا نسبت به آنچه دارید می فروشید ایمان کامل پیدا کنید. تنها بعد از این کار است که برای فروش آماده هستید.


روش فروش