مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

هرم برند Brand Pyramid

هرم برند چیست ؟

 هرم برند brand pyramid ابزاری حیاتی که به شما کمک می کند تا ماهیت برند خود را تعریف کنید.

Brand Pyramid هرم برند

در این دنیای پر از تبلیغات، شرکت ها باید از میان این همه سروصدا خود را معرفی نمایند. هوشمندانه ترین راه برای انجام این کار، ساختن یک برند قوی و به یاد ماندنی و پرورش بی وقفه آن در طول زمان است. چه یک شرکت در لیست Fortune 500 باشید یا یک استارت آپ کوچک، برندسازی قدرتمند می‌تواند شما را در قیمت گذاری، وفاداری مشتری، هزینه‌های تبلیغاتی کمتر و کارمندان با انگیزه یاری نماید.

با این حال، بسیاری از شرکت ها برای برندینگ در حال تقلا هستند.

بهترین راه عذرخواهی از مشتری

بهترین راه عذرخواهی از مشتری، با پشتوانه علمی

عذرخواهی از مشتری به روش علمی

در حوزه بازاریابی یکی از مهمترین مسائل، برنامه ریزی برای حفظ رضایت مشتری و ایجاد تجربه مثبت از طریق مدیریت خدمت به مشتری است.

عذرخواهی از مشتری به دلیل شکست در ارائه صحیح خدمات هرگز آسان نیست. مهم نیست که چگونه این عذرخواهی انجام شود.

مشتریان ناراحت هستند و شما به عنوان مدیر سازمان باید راهی برای حفظ رابطه و تجارت با آنها پیدا کنید. اما هدایت چنین مکالمه ای حساس و دشوار است. اگر عذرخواهی را به شیوه صحیح بیان نکنید، رابطه آرام با مشتری خیلی به سرعت سرد می شود. راههای فراری دادن مشتری خیلی ساده و بیشتر از راههای به دست آوردن مشتریان جدید است.

نه تنها مشتریانی را که به آنها ظلم کرده‌اید از دست می‌دهید، بلکه تمام درآمدهای آتی ناشی از این روابط را به خطر می‌اندازید. از دست دادن این مشتریان همچنین به معنای از دست دادن فرصت رشد یا گسترش در حساب های آنها است. علاوه بر این، احتمالاً باید با پیامدهای بعدی، از جمله انتشار نظرات منفی‌ در رسانه‌های اجتماعی، کنار بیایید.

اما لازم نیست که چنین پیش می آید.

اگر بتوانید پیام عذرخواهی از مشتری خود را ماهرانه به گونه ای بیان کنید تا نه تنها شرایط بهبود پیدا کنید بلکه در واقع رابطه با مشتری را در آینده بهبود بخشید، این یک شرایط ایده ال است.

محققان این پدیده را پارادوکس بازیابی خدمات می نامند: وضعیتی که در آن مشتری پس از اصلاح یک مشکل ، نسبت به شما بیشتر فکر می کند تا اینکه تجربه بد را پشت سر بگذارد ، سپس به حالت اولیه برگردد و حتی ممکن است که رضایتش از حد اولیه معمول دیگر مشتریان نیز بالاتر رود.

به عبارت دیگر، شکست خدمات در واقع فرصتی برای افزایش وفاداری مشتری است!

ارتباط پارادوکس بازیابی خدمات و عذرخواهی از مشتری

بهترین راه برای عذرخواهی از مشتریان پارادوکس بازیابی خدمات service recovery paradox

بنابراین، چگونه می توانید از این مفهوم قدرتمند استفاده کنید تا حتی عصبانی ترین مشتریان خود را در زمانی که مشکلی پیش می آید جلب کنید؟

چارچوب فکری اثبات شده برای عذرخواهی موفق خدمات مشتری

مقاله ای در سال ۲۰۱۶ به نام «کاوش در ساختار عذرخواهی مؤثر» پنج گام عذرخواهی از مشتری را مشخص کرد.

  1. اعتراف به داشتن مسئولیت: نشان دهید که نقش خود را در شکست خدمات ارائه شده درک می کنید
  2. پیشنهاد رفع مشکل: توضیح دهید که چگونه می خواهید مشکل را برطرف کنید و در جهت بازسازی اعتماد با مشتری خود کار کنید.
  3. توضیح مشکل: دلایل شکست را توضیح دهید
  4. ابراز پشیمانی: بیان کنید که چقدر برای مشکل پیش آمده، متاسف هستید
  5. اعلام توبه: قول بده که مشکل را تکرار نکنی

این مجموعه نکات بسیار مفید است، اما چند سوال کلیدی را بی پاسخ می گذارد.

اول، بسیاری از افراد در محیط‌های B2B در مواجه با محتوای «احساسی» به سرعت واکنش منفی نشان میدهند و به جای آن رویکرد به دنبال اعداد و ارقام و در کل واقعیت‌ها هستند. بنابراین، چه رویکردی بهتر است؟

طرح توجیهی هوش مصنوعی تشخیص نشت متان (استرالیا)

طرح توجیهی سیستم هوش مصنوعی نشت متان از طریق پهپاد Drone – استارتاپ ویزای استرالیا

Business Plan Methane Leaks Detection AI

سفارش نوشتن طرح توجیهی سیستم تشخیص هوش مصنوعی نشت متان از طریق پهپاد به تیم تخصصی بیزینس پلن ارائه شد.

شرکت X بعد از سرمایه گذاری بر تحقیق و توسعه ، دستگاه مادون قرمز دارای سیستم هوش مصنوعی و بهره گیری از یادگیری عمیق ساخته است. این شرکت قصد دارد با بهره گیری از طرح توجیهی (بیزینس پلن Business Plan طرح کسب و کار) قصد دارد برای ویزای استارتاپ استرالیا 188e (ویزای نوآوری) اقدام نماید.

طرح توجیهی سیستم هوش مصنوعی نشت متان از طریق پهپاد Drone - استارتاپ ویزای استرالیا

خلاصه ای از طرح توجیهی

بر اساس متن طرح توجیهی سیستم هوش مصنوعی نشت متان – استارتاپ ویزای کانادا

مقدمه

متان گازی است که به صورت طبیعی و هم توسط بشر ساخت میشود. این گاز از نوع گازهای گلخانه ای است. طول عمر بسیار کوتاه‌تر از CO2 است، اما سریع‌تر عمل می‌کند و 20 تا 80 برابر در به دام انداختن گرما مؤثر است. مقدار کمی متان اضافی راه درازی را می رساند.

بر اساس برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، متان در گرم کردن اتمسفر 80 برابر بیشتر از دی اکسید کربن در یک دوره 20 ساله است – و نشت از سیستم های گاز طبیعی یکی از منابع اصلی انتشار متان ناشی از فعالیت های انسانی است.

این سیستم از دوربین های مادون قرمز برای ردیابی انتشار گازهای گلخانه ای از تاسیسات نفت ، گاز، کارخانه گاز و محل دفن زباله استفاده مینماید.