مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

نانو ماهواره برای دریافت استارتاپ ویزا استرالیا

طرح توجیهی نانو ماهواره – استارتاپ ویزا استرالیا 188e

سفارش نوشتن طرح توجیهی (بیزینس پلن) نانو ماهواره برای دریافت استارتاپ ویزا استرالیا

سفارش نوشتن طرح توجیهی برای تولید سفارشی نانو ماهواره Nanosatellite توسط آقای پرش برای دریافت ویزای استارتاپ استرالیا 188e به تیم تخصصی طرح توجیهی ارائه شد.

این طرح توجیهی (بیزینس پلن) باید بتواند ایشان را برای متقاعد سازی آفیسر پرونده و همچنین جذب سرمایه گذار مالی (انکوباتور) استرالیایی کمک نماید.

سود این کسب و کار در سال اول حدود 1.5 میلیون دلار خواهد بود و موجب استخدام حداقل 17 نفر خواهد شد.

سفارش نوشتن طرح توجیهی نانو ماهواره برای دریافت استارتاپ ویزا استرالیا

سفارش نوشتن طرح توجیهی (بیزینس پلن) نانو ماهواره برای دریافت استارتاپ ویزا استرالیا

خلاصه ای طرح توجیهی نانو ماهواره

ما اطلاعات بسیار سطحی از طرح توجیهی نانو ماهواره را در اینجا بیان مینماییم. به هیچ عنوان اسامی و اعداد واقعی نیستند. اطلاعات واقعی درون بیزینس پلن همواره محفوظ خواهد ماند.

ایده کوچک سازی اشیا نسبت به نیم قرن پیش بسیار پیشرفت کرده است. با کوچکتر شدن ماهواره ها، هزینه های پرتاب آنها کمتر می شود. هزینه و حجم بالا، همواره عامل محدود کننده اصلی بودند.

بیزینس پلن چیست؟

بیزینس پلن چیست؟

1

بیزینس پلن

هر کسب و کار کوچکی نیاز به نوشتن بیزینس پلن (طرح توجیهی /طرح کسب وکار Business Plan) دقیق دارد. باید بیاموزید که چگونه بیزینس پلن شما می تواند به رشد و موفقیت کسب و کار شما کمک کند، چرا اینقدر مهم است و چگونه شروع کنید.

در عصری که بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های کوچک در سال اول شکست می‌خورند، داشتن یک بیزینس پلن شفاف، تعریف‌شده و سنجیده اولین قدم بسیار مهم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار برای موفقیت بلندمدت است.

بیزینس پلن یک جزء غیرقابل انکار برای راه اندازی هر شرکتی است. برای تامین مالی، مستندسازی مدل کسب و کارتان، ترسیم پیش‌بینی‌های مالی و تبدیل آن تکه ایده کسب‌وکار به واقعیت، کلیدی است.

طرح توجیهی یکی از جدایی ناپذیرترین مراحل در سفر شما به سمت اداره یک کسب و کار کوچک موفق است، چه به عنوان یک تاجر انحصاری، مشارکتی یا شرکت محدود. اینجا جایی است که رویاهای خود را به یک برنامه عملیاتی تبدیل خواهید کرد.

ما به این خواهیم پرداخت که یک بیزینس پلن چیست، چرا به آن نیاز دارید و چگونه می تواند کسب و کار شما را شکل دهد.

 نوشتن بیزینس پلن

بیزینس پلن چیست و چرا به آن نیاز دارم؟

طرح کسب و کار یا بیزینس پلن  یک سند مکتوب ضروری است که شرح و نمای کلی از آینده شرکت شما را ارائه می دهد. همه مشاغل باید یک بیزینس پلن داشته باشند. این طرح باید استراتژی کسب و کار و اهداف کلیدی شما را توضیح دهد تا از جایی که اکنون هستید به جایی که می خواهید در آینده باشید برسید.

  • چگونه کسب و کار خود را سودآورتر می کنید، منابع بیشتری به دست می آورید یا دارایی های خود را افزایش می دهید؟
  • چه برنامه ای برای رشد در بازار هدف خود دارید؟
  • یک، سه یا پنج سال دیگر کسب و کار خود را کجا می بینید؟

هر کسی که یک شرکت جدید راه اندازی می کند باید یک بیزینس پلن داشته باشد. همچنین می تواند ابزار مهمی برای یک شرکت تاسیس شده باشد که در مسیر جدیدی حرکت می کند.

بیزینس پلن شما باید چه هدفی را انجام دهد؟

نوشتن بیزینس پلن


بیزینس پلن چیست؟

بازاریابی متاورس چیست؟

بازاریابی متاورس (فرا جهت – فراجهان ) Metaverse Marketing

برخی از بزرگترین برندها در حال حاضر شروع به ادغام و تثبیت حضور دیجیتالی خود در متاورس کرده اند. اما بازاریابی متاورس – متاورس مارکتینگ با خود چه چیزهایی را همراه دارد؟

روش های سنتی بازاریابی دیگر کافی نیستند. شیوه های بازاریابی در حال تغییر است و آنها باید با دنیای جدید سازگار شوند. بازاریابی Metaverse (متاورس مارکتینگ) به مشاغل و برندها فرصتی برای ورود به بازار جهانی ارائه می دهد. برخی از بزرگترین برندهای جهان در حال حاضر شروع به ادغام و تثبیت حضور دیجیتال خود در متاورس کرده اند.

اما متاورس مارکتینگ با خود چه چیزهایی را همراه دارد؟ بیایید همه چیز را در مورد بازاریابی متاورس از مزایا گرفته تا تمام چالش هایی که افراد و مشاغل در آینده با آن مواجه خواهند شد، بررسی نماییم.

Metaverse Marketing بازاریابی متاورس مارکتینگ

بازاریابی متاورس چیست؟

آیا تا به حال به دنبال فرصتی برای کشف یک دنیای کاملا جدید بوده اید؟ دنیایی را تصور کنید که در آن نسخه‌ای از شما می‌تواند به هر کجا که می‌خواهد برود و هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد، بدون محدودیت‌های دنیای واقعی.

در این دنیا می‌توانید کار کنید، با دیگران ملاقات کنید، چیزهایی داشته باشید، چیزهایی بفروشید و چیزهایی بخرید، بخشی از تجربیات کاملاً جدید باشید یا از تجربیاتی لذت ببرید که قبلاً هرگز ممکن نبوده است.

حال، اگر به شما بگوییم که بزرگ‌ترین غول‌های فناوری در حال حاضر تلاش می‌کنند تا این دنیا را به واقعیت جدید شما تبدیل کنند، چه؟

متاورس Metaverse، روزی روزگاری، چیزهای علمی-تخیلی است که قرار است اتفاق بزرگ بعدی باشد!

کلمه “متاورس” توسط نیل استفنسون در کتاب علمی تخیلی خود که در سال ۱۹۹۲ به نام سقوط برفی منتشر شد، پیشنهاد شد.

در این کتاب، او یک جهان مجازی سه بعدی را توصیف می کند که در آن انسان ها با یکدیگر و عوامل نرم افزاری به عنوان آواتار در تعامل هستند.

در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، چشم انداز خود را برای آینده غول رسانه های اجتماعی مطرح کرد و تأکید شرکت بر متاورس را به شکل رسمی قرار داد.

به گفته زاکربرگ: «ما معتقدیم که متاورس جانشین اینترنت موبایل خواهد بود، ما می‌توانیم احساس حضور داشته باشیم – مثل اینکه در کنار مردم هستیم، مهم نیست واقعا چقدر از هم دور هستیم.» به همین ترتیب، برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری سعی در ایجاد نسخه رسمی متاورس با استفاده از دستگاه‌های مختلفی دارند که در هر خانه در دسترس خواهد بود و در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی خواهید داشت.

با توجه به همه اینها، برندهای بیشتر و بیشتری به سرعت متوجه می شوند که بهترین و سریع ترین راه برای دستیابی به مصرف کنندگان، دنیای متاورس است. به همین دلیل است که اصطلاح “بازاریابی متاورس” اخیراً منفجر شده است.