مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

تأثیر رسانه های اجتماعی بر آگاهی از برند

تأثیر رسانه اجتماعی بر آگاهی از برند

The Impact of Social Media on Brand Awareness

امروزه ، رسانه های سنتی هنوز قسمت قابل توجهی از استراتژی های تبلیغاتی هستند ، اما آنها نمی توانند به تنهایی به همه مخاطبان هدف دسترسی پیدا کنند.

از طرف دیگر ، رسانه های اجتماعی مانند فیس-بوک ، توییتر و یوتیوب نیز به عنوان استراتژی بازاریابی به منظور ارتقا سطح ارتباطات برند و تبلیغ اطلاعات محصول در بین مصرف کنندگان به روشی کارآمد بدل شده است.

همچنین روند استفاده از رسانه های اجتماعی در صنعت FMCG ، کنترل قابل توجهی بر آگاهی از برند و برندسازی دارد.

رسانه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از اینترنت و زندگی روزمره ما تبدیل شده است. این رسانه ها خود را در قالب طیف وسیعی از پلتفرم های آنلاین که به منظور تسهیل ارتباطات جهانی طراحی شده اند ، به طرق مختلف خود را نشان می دهد.

از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی ، همه می توانند محتوا را در بین دوستان و یا در سطح جهانی با افراد ناآشنا، به اشتراک بگذارند ، به این معنی که اکنون یکی از بزرگترین ابزارها برای انتشار اطلاعات در سراسر جهان است.

سایت های محبوب شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام. توییتر ، LinkedIn و سایر جوامع محتوایی بستری را برای افراد فراهم می کنند تا محتوایی را در داخل و خارج از حوزه حرفه ای خود ایجاد و به اشتراک بگذارند.

این رسانه های اجتماعی را به ابزاری بی بدیل برای بازاریابان تبدیل می کند ، زیرا راهی برای اشتراک اطلاعات مشتریان و بازاریابان برای ایجاد آگاهی از برند و توانمند سازی یک برند فراهم می سازد.

Brand Awareness Social Media آگاهی از برند رسانه اجتماعی

 شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی

به گفته Boyd & Ellison، سایت های شبکه اجتماعی (SNS) یک عامل کلیدی برای ایجاد محتوای آنلاین است.

کاربرانی را که دارای علایق مشترک هستند محتوا و به اشتراک میگذارند.

بیزینس پلن هوشمندسازی جاده ویزای استارتاپ فنلاند

بیزینس پلن هوشمندسازی جاده ویزای استارتاپ فنلاند

بیزینس پلن تولید انرژی از حرکت خودرو در جاده های هوشمند – ویزای استارت آپ فنلاند

Finland start-up visa

بیزینس پلن ( Business Plan طرحی توجیهی ) برای ویزای استارتاپ فنلاند برای یک ایده نوآوارنه و جدید توسط آقای محمد به تیم تخصصی بیزینس پلن سپرده شد.

آقای محمد که حدود 12 سال در کشور مالزی زندگی کرده است قصد دارد که ایده پایان نامه دکتری خود را که تحت بیزینس پلن تولید انرژی از حرکت خودرو در جاده های هوشمند از طریق XXXX است را به عنوان یک ایده نوآورانه برای دریافت ویزای استارتاپی فنلاند استفاده نماید.

بیزینس پلن ویزای استارتاپ فنلاند هوشمندسازی جاده Finland Start Up Visa

ایده طرح استارتاپ

یزینس پلن تولید انرژی تجدیدپذیر از حرکت خودرو در جاده های هوشمند از طریق XXXX است قرار است که بتواند با استفاده از حرکت خودرو در اتوبانها ، انرژی الکتریکی را تولید نماید.

در جاده­ها استفاده از انرژی خورشیدی دارای ایراداتی می­باشد. بهره­وری پیلهای خورشید در شرایط نور کم و محدود مانند روزهای ابری ، بارش برف ، داخل تونل بسیار پایین و تا حد صفر است.

بنابراین بر اساس این بیزینس پلن ، از طریق  XXX میتوان حرکت خودرو را به انرژی تبدیل و کل سیستم را برای هوشمند نمودن جاده به کار گرفت.

به عنوان مثال، سیستم اخطار ، شمارش تعداد خوردهای عبوری ، رصد عبورد خودروی سنگین ، …. 

بیزینس پلن تولید انرژی از حرکت خودرو در جاده های هوشمند – ویزای استارت آپ فنلاند

شرایط ویزای استارتاپ فنلاند

هر فردی برای دریافت ویزای استارتاپ فنلاند مانند شرایط ویزای استارت آپ در استرالیا ، کانادا و هرکجای دیگر ، برای اخذ ویزای استارت آپ فنلاند نیز به یک بیزینس پلن حرفه ای ( طرح توجیهی / طرح کسب و کار ) حرفه ای دارد.

بیزینس پلن خدمات بازیابی اطلاعات

بیزینس پلن خدمات بازیابی اطلاعات در استرالیا

بیزینس پلن شرکت خدمات بازیابی اطلاعات ویزای سرمایه گذاری استرالیا

بیزینس پلن (طرح توجیهی Business Plan) شرکت ED فعال در حوزه خدمات بازیابی اطلاعات برای توسعه کسب و کار به استرالیا به تیم تخصصی بیزینس پلن سفارش داده شد.

Data Recovery ویزای سرمایه گذاری استرالیا بازیابی اطلاعات بیزینس پلن بازیابی اطلاعات

خلاصه اجرایی

شرکت ED به مشتریان خود کمک میکند تا داده های الکترونیکی از دست رفته را شناسایی، بازیابی و تجزیه و تحلیل کنند(داده هایی روی فلش دیسک ، هارد کامپیوتر ، فیلم ، عکس ، نوار مغناطیسی).

بر اساس بیزینس پلن خدمات بازیابی اطلاعات شامل ترمیم نوار صوتی و تصویری تا کپی از هارد دیسک ، ارائه مشاوره و خدمات بازاریابی به کارشناسان پزشکی قانونی و کشف و شهادت در دادگاه و کمک در به دست آوردن اطلاعات از سرورها و رایانه های شخصی NT ، Novell ، Unix و Linux .

ما به عنوان کارشناسان شاهد ، به شکل گیری زمینه کشف الکترونیکی کمک خواهیم کرد.

بازاریابی ارجاعی [ریفرال مارکتینگ] Referral Marketing

بازاریابی ارجاعی چیست

بازاریابی ارجاعی [ریفرال مارکتینگ] Referral Marketing زمانی است که یک کسب و کار از طریق بازاریابی دهان به دهان مشتری جدیدی را بدست می آورد.

مشتری موجود اطلاعات یک کسب و کار را به شخصی که به محصولات یا خدمات آنها نیاز دارد میدهد.

این انتقال اطلاعات را ارجاع Refer مینمامند.

بازاریابی ارجاعی ریفرال مارکتینگ Referral Marketing

بسیاری از مشاغل برنامه های بازاریابی ارجاعی دارند. این برنامه ها معمولاً به دنبال این هستند که به فرد ارجاع دهنده (مبلغ) یا فرد مراجعه کننده (خریدار) یا هردو پاداش می دهند. برنامه های بازاریابی ارجاعی به شما این امکان می دهد تا راحت تر میزان کارآیی آن را ردیابی نمایید.

نکته : بازاریابی ارجاعی Referral Marketing همان بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth مدیریت شده و قابل رصد است.

بازاریابی دهان به دهان وقتی دیگران درمورد کسب و کار با یکدیگر صحبت میکنند اتفاق می افتد ، نوعی بازاریابی ارجاعی نیز محسوب می شود.

بازاریابی دهان به دهان اصلی است که در مفهوم بازاریابی ویروسی نقشی پر رنگ دارد.

برای اینکه بتوانند بازاریابی دهان به دهان را کنترل و مدیریت نمود، واژه بازاریابی ارجاعی ساخته شد.

بنابراین بازایابی دهان به دهانی که توسط یک تجارت آغاز و هدایت شود را میتوان بازاریابی ارجاعی نامید.

معمولاً نوعی تشویق یا پاداش برای مراجعه افراد دیگر به مشتریان ارائه می شود.

به عنوان مثال ، شرکت DIRECTV به مشتریانی که دوست خود را برای خرید سرویس معرفی مینماید ( ارجاع میدهد)، مبلغ 100 دلار اعتبار دریافت مینماید – و مشتری تازه مراجعه شده نیز 100 دلار اعتبار دریافت می کند.

انجمن بازاریابی Word of Mouth  گزارش می دهد که هر روز در ایالات متحده تقریباً 2.4 میلیارد مکالمه مربوط به برند ا

50 شرکت مشاوره مدیریت برتر جهان

شرکت مشاوره مدیریت

آیا می دانید بعد از وقت مشاوره می خواهید چه کار کنید؟ آیا فقط قصد دارید شرکت مشاوره ای را با بر اساس حق الزحمه و یا سهولت دسترسی پیدا نمایید؟

برخی از شرکت های مشاوره هزینه حمل و نقل و اسکان خود را نیز دریافت و برخی دیگر به هزینه کمتری نیاز دارند. حق الزحمه برخی بر حسب ساعت و برای برخی دیگر بر اساس پروژه است.

برای راحتی شما ، فهرستی از شرکت مشاوران مدیریت انتخاب نموده ایم.

 

50 شرکت مشاوره مدیریت برتر

McKinsey & Company

مک کینزی شرکت مشاوره مدیریتی است که نیازی به معرفی ندارد. این شرکت به طور مداوم به عنوان شماره 1 در لیست با ارزش ترین برند در صنعت مشاوره رتبه بندی میشود. از زمان تاسیس در سال 1926 ، این شرکت به بیش از 21000 کارمند در بیش از 120 دفتر در سراسر جهان رسیده است. این شرکت در سال 2017 بالغ بر 10 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.