مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

دانلود رایگان طرح توجیهی استارت آپ (نمونه بیزینس پلن)

همه خواهان بازدیدکنندگان بیشتر، مشتریان راغب و واجد شرایط بیشتر و درآمد بیشتر هستند. اما راه‌اندازی یک کسب‌وکار یکی از موقعیت‌های «اگر آن را بسازید، می‌آیند» نیست.

بخش مهمی از تاسیس یا راه‌اندازی یک استارت آپ به زمان‌بندی، برنامه‌ریزی و بازار مربوط می‌شود، بنابراین در نظر بگیرید که آیا شرایط اقتصادی برای راه‌اندازی یک شرکت مناسب است و آیا می‌توانید با راه‌حل‌های خود با موفقیت به بازار نفوذ نمایید. برای این منظور به نوشتن یک طرح توجیهی استارت آپ نیاز دارید.

دانلود رایگان طرح توجیهی استارت آپ

دانلود رایگان طرح توجیهی استارت آپ

بسیاری از کارآفرینان، بدون داشتن طرح توجیهی استارت آپ (بیزینس پلن) کسب و کار راه اندازی می کنند. آن‌ها نمی‌دانند چگونه میتوان یک طرح توجیهی استارتاپی نوشت – اما حقیقت این است که داشتن یک برنامه کسب و کار کمک بسیاری به موفقیت آنان خواهد نمود.

نوشتن یک طرح توجیهی استارت آپ می تواند دنیای متفاوتی را برای کارآفرینانی که خواهان تامین مالی خارجی هستند ایجاد کند. این شامل تعیین بازار هدف، درک اینکه چه چیزی باعث می شود آنها را انتخاب کنید، و چگونگی دستیابی به آنها از طریق کمپین های بازاریابی را شامل می شود.

شرایط مذاکره با سرمایه گذار واقعی

چند وقت پیش یکی از صاحبان ایده با ما تماس که طرح توجیهی برای استارت آپ وی بنویسیم. بعد از تماس و دریافت اطلاعات بیشتر ، خلاصه به مشورت خواهر همسرش که لیسانس حقوق داشت ،تصمیم گرفت که خودش طرح توجیهی استارت آپ کانادا برای صرفه جویی مالی بنویسد.

ما هم به عنوان یک مشاور ، دلسوزانه خدمت به این فرد عرض کردیم که این کار جدی است و خواهر خانم شما روی پرونده به این مهمی نباید کسب تجربه نماید. خلاصه این موضوع گذشت و بعد از 4 ماه دوباره با ما تماس گرفت.