عناوین یادداشت‌ها 

  • چگونه از کار رقبا سر در آوریم ؟ (جمعه 19 آذر‌ماه سال 1395 09:28)
    جمع‌آوری اطلاعات از رقبا شاید در نگاه برخی جاسوسی اطلاعاتی از رقبا یا جاسوسی صنعتی از رقبا تعبیر شود، اما جمع‌آوری اطلاعات بخشی از شناخت بازار است. یکی از ابعاد شناخت ماهیت بازار، شناخت رقبای حاضر در بازار است. بهترین را برای فلج شدن یک کسب‌وکار کوچک، نادیده گرفتن رقبا است. یکی از مهم‌ترین شاخص‌های یک استراتژی...
  • تولید سلیقه گرا Customerization چیست ؟ (شنبه 6 آذر‌ماه سال 1395 17:06)
    کاستومریزیشن Customerization این اصطلاح برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه و در خصوص آن به زبان فارسی در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران توضیحاتی ارائه می‌گردد. کلمه کاستومریزیشن Customerization از ترکیب دو کلمه Customer و zation (فرایند) ساخته شده و در کل به معنای ” تولید سلیقه‌گرا ” یا ” تولید سلیقه محور ” است. چرا...
  • آموزش فروشندگی : شش خصوصیت فروشنده حرفه‌ای (جمعه 28 آبان‌ماه سال 1395 13:11)
    تیم مشاوران مدیریت ایران : فروشندگی حرفه‌ای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد می‌نماید. فروشندگی حرفه‌ای موجب موفقیت شرکت خواهد شد، اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفه‌ای باشند. اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟ چگونه می‌توان یک فروشنده...
  • یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟ (جمعه 14 آبان‌ماه سال 1395 09:51)
    چه تعداد فروشنده ؟ سوال اساسی بیشتری مدیران سازمان‌هایی که در حال تشکیل تیم فروش هستند و یا تیم فروش کنونی آنها از کارایی و اثربخشی لازم را برخور دار نیست : – سوال : یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟ – پاسخ : “بستگی دارد”. زیرا متغیرهای بسیاری در این بازی نقش دارند. برخی از متغیرهای مهم و اثرگذار...
  • ارزیابی اثربخشی تبلیغات (جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 12:43)
    تبلیغات هزینه است نه سرمایه‌گذاری ، اگر تبلیغات بدون برنامه‌ مدون و ارزیابی باشد. تیم مشاوران مدیریت ایران : روش ارزیابی میزان تاثیر کمپین تبلیغاتی بر مخاطبین برند در یک منطقه جغرافیایی خاص، یکی از مهم‌ترین سوالاتی است که اغلب مدیران عالی ، مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمان‌ها در جلسات مشاوره مدیریت آن را مطرح...
  • شارکتینگ : ۶ درس بازاریابی از کوسه (جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 18:49)
    شارکتینگ Sharketing شارکتینگ Sharketing تشکیل‌شده است از شارک Shark ( کوسه ) + مارکتینگ Marketing ( بازاریابی ). بازاریابی تاکنون اصلاحات بسیاری به خود دیده است.اصطلاحاتی که گاه عجیب ولی کاربردی هستند. شارکتینگ یکی از این اصطلاحات است که در دیکشنری بازاریابی وجود ندارد. در کل به الگوبرداری از اخلاق و رفتار یک کوسه به...
  • بازاریابی مفهوم ، نسل بعدی بازاریابی محتوا است. Context Marketing (شنبه 24 مهر‌ماه سال 1395 12:34)
    نویسنده : دکترسیدرضاآقاسیدحسینی بازاریابی مفهوم Context Marketing تیم مشاوران مدیریت ایران : از زمانی که برای اولین بار در زبان فارسی بازاریابی مفهوم ( بازاریابی مفهومی Contextual Marketing ) را معرفی نمودیم ( در آن زمان تنها 5 سایت به زبان انگلیسی در این مورد توضیحاتی ارائه نموده بودند ) هر زمان که این مفهوم را...
  • ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد (پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1395 09:25)
    تیم مشاوران مدیریت ایران : شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان ، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۶ را برای ۱۷امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ( ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ ) این...
  • آموزش فروش حرفه‌ای : 5 روش افزایش فروش (جمعه 9 مهر‌ماه سال 1395 11:27)
    تیم مشاوران مدیریت ایران : سوال تکراری مدیران فروش سازمان‌های این است : چگونه فروش را سریع افزایش دهیم ؟ اگر شما فروشنده‌اید یا با عملیات فروش سروکار دارید، به این سوال پاسخ دهید : آیا می‌شود در عرض یک هفته با افزایش فروش سازمان با افزایش میزان پورسانت فروش خود روبرو شویم و حتی در پایان هفته به مرخصی تشویقی بروید ؟...
  • اخبار مدیریریت (شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 07:56)
  • دانلود رایگان فابل بازاریابی PPT doc (یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 14:38)
    دانلود رایگان مارکتینگ پلن MARKETING plan.doc دانلود رایگان بازاریابی.ppt اطلاعات بیشتر : http://www.iranmct.com
  • مشاوره بازاریابی کالا و خدمات Marketing Management (چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 10:40)
    مشاوره و آموزش مدیریت بازاریابی کالا و خدمات Product & Service Marketing Management http://www.iranmct.com تحقیقات بازار (نظر سنجی و سازماندهی و تجزیه و تحلیل و تولید گزارش در مورد محصولات، خدمات، مصرف کنندگان و فروش) نظارت بر تقاضای مشتری، فروش، کالا تولید یا خدمات ارائه شده کمک به توسعه محصولات و خدمات جدید با...
  • مشاوره مدیریت | تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT (چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 10:29)
    تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT وب سایت : http://www.iranmct.com Iran Management Consultants Team تیم مشاوران مدیریت ایران "ایران ام.سی.تی" با هدف ارایه تخصصی خدمات مشاوره،اجرا و پیاده سازی دانش مدیریت نوین از سال 1386 رسما فعالیت خود را آغاز نمود. این تیم با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص از دانشگاه های...
( تعداد کل: 43 )
<<    1       2