مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

راهنمای نوشتن طرح توجیهی

چگونه یک طرح تجاری (طرح توجیهی – بیزینس پلن ) بنویسیم

How to Write a Business Plan, Step by Step

برای اینکه ایده تجارت خود را به واقعیت تبدیل کنید، به یک طرح توجیهی (طرح تجاری Business plan) نیاز دارید. این مقاله شاید بتواند به نوشتن طرح توجیهی [طرح کسب و کار] شما کمک نماید.

قبلا 20 نمونه بیزینس پلن رایگان را معرفی و حتی قالب طرح کسب و کار یک صفحه ای (قالب رایگان طرح توجیهی یک صفحه ای با فرمت ورد Word) را نیز در این سایت منتشر نموده ایم.

کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک و بزرگ چه برای مدیریت بهتر تجارت و یا چرا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ویزای استارتاپ، میخواهند بدانند چگونه یک طرح تجاری بنویسند.

طرح توجیهی

داشتن نقشه راه به شما کمک میکند تا با موفقیت به پایان سفر خود برسید. طرح توجیهی برای کسب و کارهای کوچک نیز همین کار را انجام میدهد. طرح توجیهی نقط عطفی را که برای ایجاد یک بیزینس کوچک سودآور باید به آن برسید، مشخص می کند. و برای شناسایی و غلبه بر موانع در مسیر ضروری هستند. هر بخش از یک طرح توجیهی به شما کمک میکند تا به اهداف خود از جمله جنبه های مالی، بازاریابی، عملیات و فروش برسید.

شما ممکن است از ابزارهای ساده و آسان برای دنبال کردن طرح کسب و کار (طرح توجیهی) بهره مند شوید تا زمان کمتری برای نوشتن و زمان بیشتری برای راه اندازی کسب و کار خود صرف کنید.

طرح توجیهی چیست

با اکثر ایده های تجاری عالی، بهترین راه برای اجرای آنها داشتن یک برنامه است. طرح کسب و کار طرح کلی نوشته شده ای است که شما به دیگران ارائه میدهید، مانند سرمایه گذارانی که میخواهید آنها را در سرمایه گذاری خود استخدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد