مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

بازاریابی متاورس چیست؟

بازاریابی متاورس (فرا جهت – فراجهان ) Metaverse Marketing

برخی از بزرگترین برندها در حال حاضر شروع به ادغام و تثبیت حضور دیجیتالی خود در متاورس کرده اند. اما بازاریابی متاورس – متاورس مارکتینگ با خود چه چیزهایی را همراه دارد؟

روش های سنتی بازاریابی دیگر کافی نیستند. شیوه های بازاریابی در حال تغییر است و آنها باید با دنیای جدید سازگار شوند. بازاریابی Metaverse (متاورس مارکتینگ) به مشاغل و برندها فرصتی برای ورود به بازار جهانی ارائه می دهد. برخی از بزرگترین برندهای جهان در حال حاضر شروع به ادغام و تثبیت حضور دیجیتال خود در متاورس کرده اند.

اما متاورس مارکتینگ با خود چه چیزهایی را همراه دارد؟ بیایید همه چیز را در مورد بازاریابی متاورس از مزایا گرفته تا تمام چالش هایی که افراد و مشاغل در آینده با آن مواجه خواهند شد، بررسی نماییم.

Metaverse Marketing بازاریابی متاورس مارکتینگ

بازاریابی متاورس چیست؟

آیا تا به حال به دنبال فرصتی برای کشف یک دنیای کاملا جدید بوده اید؟ دنیایی را تصور کنید که در آن نسخه‌ای از شما می‌تواند به هر کجا که می‌خواهد برود و هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد، بدون محدودیت‌های دنیای واقعی.

در این دنیا می‌توانید کار کنید، با دیگران ملاقات کنید، چیزهایی داشته باشید، چیزهایی بفروشید و چیزهایی بخرید، بخشی از تجربیات کاملاً جدید باشید یا از تجربیاتی لذت ببرید که قبلاً هرگز ممکن نبوده است.

حال، اگر به شما بگوییم که بزرگ‌ترین غول‌های فناوری در حال حاضر تلاش می‌کنند تا این دنیا را به واقعیت جدید شما تبدیل کنند، چه؟

متاورس Metaverse، روزی روزگاری، چیزهای علمی-تخیلی است که قرار است اتفاق بزرگ بعدی باشد!

کلمه “متاورس” توسط نیل استفنسون در کتاب علمی تخیلی خود که در سال ۱۹۹۲ به نام سقوط برفی منتشر شد، پیشنهاد شد.

در این کتاب، او یک جهان مجازی سه بعدی را توصیف می کند که در آن انسان ها با یکدیگر و عوامل نرم افزاری به عنوان آواتار در تعامل هستند.

در نیمه دوم سال ۲۰۲۱، مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، چشم انداز خود را برای آینده غول رسانه های اجتماعی مطرح کرد و تأکید شرکت بر متاورس را به شکل رسمی قرار داد.

به گفته زاکربرگ: «ما معتقدیم که متاورس جانشین اینترنت موبایل خواهد بود، ما می‌توانیم احساس حضور داشته باشیم – مثل اینکه در کنار مردم هستیم، مهم نیست واقعا چقدر از هم دور هستیم.» به همین ترتیب، برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری سعی در ایجاد نسخه رسمی متاورس با استفاده از دستگاه‌های مختلفی دارند که در هر خانه در دسترس خواهد بود و در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی خواهید داشت.

با توجه به همه اینها، برندهای بیشتر و بیشتری به سرعت متوجه می شوند که بهترین و سریع ترین راه برای دستیابی به مصرف کنندگان، دنیای متاورس است. به همین دلیل است که اصطلاح “بازاریابی متاورس” اخیراً منفجر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد