مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره بازاریابی کالا و خدمات Marketing Management

مشاوره و آموزش مدیریت بازاریابی کالا و خدمات 

Product & Service Marketing Management



تحقیقات بازار (نظر سنجی و سازماندهی و تجزیه و تحلیل و تولید گزارش در مورد محصولات، خدمات، مصرف کنندگان و فروش)
نظارت بر تقاضای مشتری، فروش، کالا تولید یا خدمات ارائه شده
کمک به توسعه محصولات و خدمات جدید با استفاده از پژوهش، بازخورد مشتری و روش های دیگر از جمع آوری اطلاعات شناسایی و اجرای استراتژی های ارتباطی، از جمله کمپین های تبلیغاتی، برای جلب رضایت مشتریان شناسایی بازارهای هدف و چگونگی انجام کار برای انتقال یک پیام به گروه های خاص 
برنامه های بازاریابی، از جمله بودجه و گزارش های پیشرفته 
تصمیم گیری در قیمت گذاری و معاملات ویژه برای کالا و خدمات
تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری و مانیتور رضایت مشتری
تهیه سناریو مدیریت بازاریابی (تحلیل و عارضه یابی فرایند های خدمت)
مارکتینگ میکس بازاریابی کالا ،خود دارای 3 المان دیگر بوده که کاملا بر افراد، فرایندهای انجام کار و محیط تاکید داشته و برای هر کدلم برنامه ریزی خاصی صورت میپذیرد. 
در مدیریت بازاریابی خدمات Service Makerting Management، تحلیل فرایند ارائه خدمت مورد برسی و ارزیابی قرار گرفته و س عملیات عارضه بابی، روند اصلاح عملیات صورت میگیرد تا نهایتا رضایت مشتری داخلی و خارجی به حداکثر رسد.
آموزش بازاریابی کالا، آموزش بازاریابی خدمات برای کارکنان واحد بازاریابی و مدیران 


مشاوره مدیریت | تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT


وب سایت :  http://www.iranmct.com


Iran Management Consultants Team



تیم مشاوران مدیریت ایران "ایران ام.سی.تی" با هدف ارایه تخصصی خدمات مشاوره،اجرا و پیاده سازی دانش مدیریت نوین از سال 1386 رسما فعالیت خود را آغاز نمود.


 این تیم با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص از دانشگاه های معتبر داخل و خارج، تحت لیسانس گروه مشاوران مدیریت کالیفرنیای آمریکا CMCG، در راستای ارتقای سطح دانش مدیریت سازمان ها، موسسات دولتی و غیر دولتی گام برمی دارد.


این تیم مجموعه ای از خدمات مشاوره مدیریت را ارائه می نماید. عمده خدمات ارائه شده توسط تیم مشاوران مدیریت ایران عبارت است از:

  • مشاوره مدیریت تحقیقات بازار
  • مشاوره مدیریت استراتژی های بازاریابی و فروش
  • مشاوره مدیریت تبلیغات ، رسانه
  • مشاوره مدیریت مدیریت برند و برندینگ Brand Management
  • مشاوره مدیریت طراحی، اجراء، ارتقای سیستم های مدیریتی
  • خدمات فناوری اطلاعات ، سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)
  • مشاوره مدیریت برای عقد قراردادهای داخلی ، خارجی
  • آموزش مدیریت فروش، کارشناسان فروش، کارکنان فروش (فروش تلفنی، حضوری)
  • آموزش، مشاوره مدیریت فروش حرفه ای (داخلی ، بین المللی)
  • آموزش مدیریت بازاریابی حرفه ای
  • مشاوره مدیریت برای عارضه یابی سازمانی
  • تامین نیروی انسانی برای شرکت ها، سازمان ها
  • مشاوره مدیریت برای زمینه ی برنامه ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)، تعیین شاخص های کلیدی عملکردی (PI, KRI, KPI) فردی و سازمانی


http://www.iranmct.com