مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

اشتباهات رایج در هنگام استخدام فروشنده

اشتباهات رایج در هنگام استخدام فروشنده

اشتباهاتی که با استخدام فروشنده نامناسب آغاز شود ، حتما با کاهش درآمد مواجه خواهد بود.

متخصصان فروش نقشی حیاتی در افزایش درآمد یک شرکت دارند، اما استخدام کردن کارکنان اشتباه می‌تواند به زیان‌های مالی منجر شود. مطالعات CareerBuilder نشان می‌دهد که شرکت‌ها به طور متوسط  سالانه 14.900 دلار بابت هر استخدام بد در از دست میدهند، و این یک اشتباه رایج است – حدود  74 % مدیران معتقدند که آنان افراد اشتباهی را برای یک موقعیت شغلی استخدام کرده‌اند.

به عنوان یک مدیر فروش ، زمانی که کارکنان فروش جدیدی را استخدام می‌کنید ، می‌بایستی احتیاط مضاعف به خرج دهید – چرا که یک سیب خراب می‌تواند کل سیب‌های سبد را خراب کند.

اشتباه رایج استخدام فروشنده

آگاه باشید! تصمیمات استخدامی اشتباه می‌توانند فروش شما را به خطر بیندازند. دانستن اینکه چه اشتباهی در حال رخ دادن است، برای اصلاح کردن آن و حرکت موفقیت‌آمیز به سمت جلو اهمیت دارد. در اینجا 15 اشتباه در استخدام فروشنده ( استخدام نیروی فروش ) که به توجه مبرم نیاز دارند ارائه می‌شوند.

15 اشتباه در استخدام فروشنده ( نیروی فروش )

اشتباه # 1: نادیده گرفتن چک کردن معرف‌ها

هر نمایشی یک پشت صحنه دارد، و این موضوع در مورد نمایشی که یک کاندیدا در طول مصاحبه ارائه می‌کند نیز صدق می‌کند. هرگز رفرنس‌ها و معرف‌ها را نادیده نگیرید. آن‌ها را چک کنید – بیشتر وقت‌ها، شخصیت فرد در مصاحبه با شخصیت او در کار متفاوت است.

حل مشکل : پیشینه استخدامی فرد را در زمان غربال کردن کاندیداهای فروش بررسی کنید. برای چک کردن پیشینه کاری و عملکردی فرد به معرف هایی که او در فرم استخدامی ذکر کرده است تماس بگیرید.

اشتباهات رایج در هنگام استخدام فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد