مشاوره بازاریابی کالا و خدمات Marketing Management

چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

مشاوره و آموزش مدیریت بازاریابی کالا و خدمات 

Product & Service Marketing Management



تحقیقات بازار (نظر سنجی و سازماندهی و تجزیه و تحلیل و تولید گزارش در مورد محصولات، خدمات، مصرف کنندگان و فروش)
نظارت بر تقاضای مشتری، فروش، کالا تولید یا خدمات ارائه شده
کمک به توسعه محصولات و خدمات جدید با استفاده از پژوهش، بازخورد مشتری و روش های دیگر از جمع آوری اطلاعات شناسایی و اجرای استراتژی های ارتباطی، از جمله کمپین های تبلیغاتی، برای جلب رضایت مشتریان شناسایی بازارهای هدف و چگونگی انجام کار برای انتقال یک پیام به گروه های خاص 
برنامه های بازاریابی، از جمله بودجه و گزارش های پیشرفته 
تصمیم گیری در قیمت گذاری و معاملات ویژه برای کالا و خدمات
تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری و مانیتور رضایت مشتری
تهیه سناریو مدیریت بازاریابی (تحلیل و عارضه یابی فرایند های خدمت)
مارکتینگ میکس بازاریابی کالا ،خود دارای 3 المان دیگر بوده که کاملا بر افراد، فرایندهای انجام کار و محیط تاکید داشته و برای هر کدلم برنامه ریزی خاصی صورت میپذیرد. 
در مدیریت بازاریابی خدمات Service Makerting Management، تحلیل فرایند ارائه خدمت مورد برسی و ارزیابی قرار گرفته و س عملیات عارضه بابی، روند اصلاح عملیات صورت میگیرد تا نهایتا رضایت مشتری داخلی و خارجی به حداکثر رسد.
آموزش بازاریابی کالا، آموزش بازاریابی خدمات برای کارکنان واحد بازاریابی و مدیران 


نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)

نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد