-
قانون بودجه 50/20/30
چهارشنبه 9 بهمنماه سال 1398 18:53
قانون بودجه 50/20/30 چیست ؟ قانون بودجه 50/20/30 خانم الیزابت وارن قانونی را تحت ” قانون بودجه 20 30/50 ” را در کتاب خود تحت عنوان Our Worth: The Ultimate Lifetime Money Play معرفی نموده است. این قانون در خصوص نحوه صرف درآمد خالص است. این قاعده بیان مینماید که در آن ۵۰ % درآمد را باید برای نیازها ، ۳۰ % باید روی...
-
استراتژی پرسنال برندینگ
پنجشنبه 12 دیماه سال 1398 20:16
استراتژی پرسنال برندینگ ( برندسازی شخصی / برندینگ شخصی )آیا هرگز به این موضوع فکر کرده اید که چرا افرادی خاص در رشته شما از هیچ به شهرتی بالا دست پیدا می کنند؟ این متخصصان توجه همه رسانه ها را جلب می کنند، در کنفرانس های سران سخنرانی می کنند و بهترین مشتریان را جذب می کنند. آیا این مردان و زنان باهوش تر از ما هستند؟...
-
تعیین ارزش برند : سیر تکاملی یک شیوه استراتژیک
چهارشنبه 27 آذرماه سال 1398 08:19
تعیین ارزش برندتعیین ارزش برند ( ارزشگذاری برند ) یکی از حوزه های مدیریت برند است که با تناقض و مناقشه همراه است. هر سال، شرکتی مثل اینتربرند ، برندهای برتر جهان را با تعیین ارزش دارایی های غیر ملموس شان رتبه بندی می کنند. تقریبا هرسال، بعد از اینکه این رتبه بندی ها علنی می شوند، بحث بر سر این موضوع شکل می گیرد که چرا...
-
39 روش فروش برای تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل – قسمت اول
شنبه 16 آذرماه سال 1398 13:31
روش فروش قدرتمندچطور با استفاده از انواع روش فروش ، که توسط متخصصان در خصوص نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است میتوان سطح فروش خود را افزایش دهیم.اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم، اگر فروش نداشته باشید، کسب و کار شما خواهد مرد و استثنائی نیز در این زمینه وجود ندارد. این موضوعی است که فراگیری روش فروش...
-
۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال 2019 از سوی اینتربرند اعلام شد
چهارشنبه 22 آبانماه سال 1398 18:47
۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان 2019 شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان شرکت صاحبنظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائهدهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان ، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال 2019 را برای 20امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ( ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ ,...
-
افسانه هایی که باعث جلوگیری از رشد فروش
شنبه 11 آبانماه سال 1398 22:38
افسانه هایی که باعث جلوگیری از رشد فروش رشد فروش از دغدغه های اصلی مدیریت سازمان است. اما فروش از مهمترین مهارتهای مدیر عالی سازمان نیست. برای صاحبان مشاغل ، اشتیاق و چشم انداز آنان نسبت به کسب و کارشان این است که شرکت خود موفق نمایند. مدیر دائم با خود میگوید که چرا ما رشد نمی کنیم ؟ مدیران فروش غیرحرفهای که فقط در...
-
تخفیف گرفتن
یکشنبه 21 مهرماه سال 1398 22:48
تخفیف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفیف مشتری تخفیف گرفتن تخفیف گرفتن میتواند سرعت دستیابی به توافق را افزایش، نمایشی از حسن نیت و اهرمی برای درخواست امتیاز خاص توسط مشتری به حساب آید. پیشتر در یک مقاله توضیح دادیم ؛ تخفیف نیز دارای خطرهای احتمالی است که یک مدیر فروش بد و غیرحرفه ای این خطرها را به موقع درک نمینماید....
-
کنترل کارکنان
شنبه 9 شهریورماه سال 1398 20:30
کنترل کارکنان به چه معناست ؟ کنترل کارکنان بخشی از 4 وظیفه اصلی یک مدیر است ( برنامهریزی، سازماندهی، هدایت و رهبری و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان یک وظیفه به مدیریت منابع انسانی سازمان تفویض میگردد و معنای آن قراردادن نیروی انسانی در یک چهارچوب اخلاقی و رفتاری بر اساس الگوی فرهنگی مدنظر سازمان و نظارت بر...
-
مشتری حرف شما را باور نمیکند
جمعه 25 مردادماه سال 1398 17:46
مشتری حرف شما را باور نمیکند زمانی که برای خرید یک آبکش پلاستیکی سبز ؛ به یک مغازه لوازم پلاستیکی فروشی رفتم ، یاد واژه اعتماد افتادم و اینکه چطور میشود که به چیزی که در آن اعتماد معنایی ندارد ، میتوان به دنبال اعتماد گشت. محصولی از یک کارخانه ظروف پلاستیکی جعلی چینی از یک کشوری که تمام کارهایش پلاستیکی و جعلی است...
-
باتنا BATNA و زوپا ZOPA در مذاکره به چه معناست ؟ ( به همراه مثال )
جمعه 11 مردادماه سال 1398 13:01
باتنا BATNA و زوپا ZOPA باتنا BATNA چیست ؟ زوپا ZOPA چیست ؟ باتنا BATNA باتنا BATNA واژهای از دنیای اصول و فنون مذاکره است و مخفف کلمه Best Alternative To a Negotiated Agreement به معنی بهترین گزینه جایگزین در مسیر دستیابی به مذاکره است. باتنا به معنای بهترین راه حل یا راهکار جایگزینی است که از سوی طرفین مطرح میشود...
-
طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ
پنجشنبه 3 مردادماه سال 1398 21:33
طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ برای تولید لوازم آرایشی و مکمل های غذایی طرح توجیهی بازیافت پوست نازک ( غشاء داخلی ) تخم مرغ توسط موسسه K به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. این موسسه دستگاهی برای جداسازی حرفه ای پوست نازک ( غشاء داخلی ) Outer and inner membrane از پوست بیرونی تخم مرغ اختراع...
-
مشاور مدیریت
چهارشنبه 2 مردادماه سال 1398 09:23
مشاور مدیریت مشاور مدیریت فردی حرفهای است که قادر است به عمق مشکلات سازمان وارد شده و با راهکار و ایدههایی برای حل این مشکلات بیرون میآید. مشاور مدیریت باید برای پیدا کردن راه حل مشکلات سازمان باید به صورت عینی و سریع بتواند فکر نموده و به صورت مختصر و متقاعدکنندهای ، راهحل را ارائه نماید. مهارتهای تخصصی و...
-
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
جمعه 7 تیرماه سال 1398 14:11
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از انواع بازاریابی است که در این مطلب به تشریح استراتژیهای آن خواهیم پرداخت اما پیش از آن بهتر است که ببینیم ، دیجیتال مارکتینگ چیست. دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ عبارت است از بازاریابی بر بستر اینترنت و وسایل الکترونیکی (...
-
3 سطح جایگذاری محصول Product Placement
دوشنبه 3 تیرماه سال 1398 17:35
جایگذاری محصول Product Placement جایگذاری محصول ( جایگذاری برند / تبلیغات نامحسوس برند ) یک تکنیک تبلیغاتی و جز ترویج ( پروموشن ) که بخشی از آمیخته بازاریابی است . جایگذاری محصول به شرکت این اجازه میدهد که کالاهای خود از طرق غیر سنتی معرفی مینماید، این روش از طریق نمایش کالاها در فیلمها، تلویزیون، و یا سایر...
-
چرخه عمر محصول ( PLC ) چیست ؟ ( و رابطه آن با ماتریس BCG گروه بوستون )
جمعه 17 خردادماه سال 1398 10:34
چرخه عمر محصول Product Life Cycle : PLC چرخه عمر محصول یکی از کلیدی مفاهیمی است که یک مدیر باید در مورد محصولات یا خدمات خود بداند. یک شرکت که به توسعه بازار و توسعه محصول میاندیشد ، باید تغییرات سلیقه ، تکنولوژی و رقبا را در نظر داشته باشد. برای اغلب محصولات میتوان چرخه عمر محصول را بر اساس فروش و سود پیش بینی شده...
-
طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا
پنجشنبه 9 خردادماه سال 1398 19:34
طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای گرفتن ویزای استارتاپ کانادا – مونترال طرح توجیهی آزمایشگاه تشخیص طبی برای ویزای استارتاپ کانادا توسط آقای دکتر ح.ا به تیم مشاوران مدیریت ایران واگذار گردید . از آنجایی که یکی از فرزندان آقای دکتر با ویزای دانشجویی کانادا در حال تحصیل در دانشگاهی مونترال است ، وی نیز قصد دارد تا...
-
برندینگ 360
پنجشنبه 19 اردیبهشتماه سال 1398 23:13
برندینگ 360 درجه چیست ؟ برندینگ 360 درجه عبارت است از برنامهریزی جامع استراتژیک برند ، به صورتی که برند به صورت دائم در دسترس و قابل رویت باشد . برندینگ 360 درجه با محوریت مشتری و با فلسفه تمایز طرحریزی میشود. برندینگ 360 درجه تمرکز بر سازمان و ذینفعان آن دارد. برندینگ 720 درجه چیست ؟ برندینگ 720 درجه عبارت است از...
-
تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی
یکشنبه 15 اردیبهشتماه سال 1398 10:19
تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC چیست؟ ارتباطات یکپارچه بازاریابی IMC عبارت است از ایجاد هماهنگی بین عناصر متعدد ترفیع ( پروموشن Promotion ) است و دیگر فعالیتهای ارتباطی با مشتریان سازمان است. اساس و ریشه ارتباطات یکپارچه بازاریابی به عنوان یک ابزار در مسیر پیاده سازی اهداف ارتباطی سازمان است که اصطلاحا آن را...
-
عملیات برندسازی
پنجشنبه 29 فروردینماه سال 1398 09:01
عملیات برندسازی عملیات برندسازی چیست و چگونه برندسازی به کسبوکار شما کمک خواهد نمود ؟ برند قوی و معتبر ، فراتر از یک نام تجاری Brand Name و لوگو Logo است. برای بسیاری از مدیران، طراحی و پیاده سازی یک استراتژی برندسازی منسجم یک برنامه جانبی یا غیرضروری است – یا موضوعی است که هرگز تمایل به فکر نمودن در مورد آن را...
-
برندینگ داخلی ( برند ندینگ درونی ) Internal Branding
چهارشنبه 14 فروردینماه سال 1398 23:50
برندینگ داخلی ( برند ندینگ درونی ) Internal Branding برندینگ داخلی یکی از مفاهیم مدیریت برند است. برند موجب تحریک افراد میشود. مقایسه بین محصولات یک عمل منطقی است اما در زمانی که مشتری بالقوه یا مشتریان راغب در نقطه تصمیمگیری هستند، به صورت احساسی ، تصمیمگیری مینمایند. شاید شما بهترین محصول دنیا را داشته باشید (...
-
اهمیت برندسازی
یکشنبه 19 اسفندماه سال 1397 16:22
اهمیت برندسازی اهمیت برندسازی یکی از سؤالهای مدیران سازمانهاست و زمانی این اهمیت بیشتری مشخص میشود که مدیری از سطح شناخت برند و میزان افزایش فروش سازمان خود توقع بالاتری داشته ، اما به آن دست پیدا نکرده باشد. هیچ شرکتی ، بودجه بی پایان بازاریابی ندارد ، اصلا هم مهم نیست که این شرکت چه میزان بزرگ است. برنامه...
-
اشتباهات رایج در هنگام استخدام فروشنده
دوشنبه 13 اسفندماه سال 1397 09:26
اشتباهات رایج در هنگام استخدام فروشنده اشتباهاتی که با استخدام فروشنده نامناسب آغاز شود ، حتما با کاهش درآمد مواجه خواهد بود. متخصصان فروش نقشی حیاتی در افزایش درآمد یک شرکت دارند، اما استخدام کردن کارکنان اشتباه میتواند به زیانهای مالی منجر شود. مطالعات CareerBuilder نشان میدهد که شرکتها به طور متوسط سالانه...
-
طرح توجیهی تولید کود آهن کلاته FeEDDHSA
دوشنبه 13 اسفندماه سال 1397 09:15
طرح توجیهی تولید کود آهن کلاته FeEDDHSA طرح توجیهی تولید کود آهن کلاته FeEDDHSA و تولید کودهای سکواسترین آهن FeEDDHA, FeEDDHSA ,FeHBED, FeEDTA توانسته است تا اثر بسیار بزرگی در پیشرفت دانش تولید کود آهن در ایران داشته باشد. طرح توجیهی تولید کود آهن کلاته FeEDDHSA برای مجموعه تولید با ظرفیت ۸۰۰۰ تن برای تامین کود آهن...
-
برندسازی ملی ( برندسازی کشوری ) Nation Branding - هفت نکته کلیدی در برندسازی ملی
پنجشنبه 9 اسفندماه سال 1397 13:42
برندسازی ملی ( برندسازی کشوری ) چیست ؟ برندسازی ملی در حوزه برندینگ مکانی Place Branding در مبحث مدیریت برند و فرایند برندسازی ، است. قبلا برندینگ مکانی را در همین سایت معرفی و آن را به سه دسته زیر تقسیم نمودیم : برندینگ ملی ( برندینگ کشور ) Nation Branding / Country Branding برندینگ شهری City Branding برندینگ...
-
عادت رهبران موفق - چگونه رهبری موفق شویم
پنجشنبه 9 اسفندماه سال 1397 13:41
عادت رهبران موفق عادت رهبران موفق جهان یک درس بزرگ برای آنان است که بزرگ می اندیشند و قصد دارند که بزرگ شده و دنیای خود را تغییر دهند. 7 عادت رهبران موفق جهان 1- نقشه کسب و کار موثر در بازار در حال تغییر امروز تنها مزیت رقابتی واقعی ، نه تنها داشتن یک طرح کسب و کار Business Plan ، بلکه یک نقشه کسب و کار است که می...
-
رنگ در برند و برندسازی
شنبه 4 اسفندماه سال 1397 12:53
رنگ در برند ، برندسازی و بازاریابی اهمیت زیادی دارد زیرا اولین برداشتهای صورت گرفته توسط مشتریان مبتنی بر رنگ می باشد. همچنین، رنگ راز تولید یک هویت برند خوب برای شرکت شما میباشد. رنگ ها چیزی بیش از صرفا یک کمک بصری هستند زیرا رنگ هیجانات، احساس ها و تجربیات را منتقل مینمایند. معانی در پس رنگهای مختلف وجود دارند و...
-
خصوصیت فروشنده حرفه ای
یکشنبه 28 بهمنماه سال 1397 18:27
خصوصیت فروشنده حرفهای و ماهر خصوصیت فروشنده ، تعیین کننده نحوه تعامل فروشنده با مدیر فروش ، اعضای تیم فروش و مشتری است . شناخت ویژگیهای فروشنده یکی از آن چالشها و سوالات کلیدی اغلب کارفرمایان از مشاوران ما است. یک مدیر فروش باید توانایی شناخت خصوصیت فروشنده خویش را داشته باشد . در بازار رقابتی ، هر روز که میگذرد،...
-
تعداد رنگهای کشف شده
شنبه 20 بهمنماه سال 1397 13:47
تحقیقات بیشماری در طول زمان در خصوص کشف تعداد رنگهای موجود در جهان پیرامون ما انجام شده است. آخرین تحقیقات علمی که توسط بهترین سیستمهای دیداری با راندامان در حوزه نور انجام شده است ، نشان میدهد که در حدود 1000 سطح از نور تاریک ادامه : تعداد رنگ کشف شده
-
بازاریابی و فروش تلفنی
جمعه 19 بهمنماه سال 1397 19:48
بازاریابی و فروش تلفنی بازاریابی و فروش تلفنی یکی از روشهای بسیار موثر ولی سخت برای کشف بازاریابی و فروش محصولات و خدمات است. هر فروشنده تلفنی حتما تمایل دارد که یک مذاکره فروش تلفنی حرفهای و موفق با مشتری خود داشته باشد. اما بر اساس قانون پارتو 80/20 ، حداکثر 20% فروشندگان به این موفقیت دست میابند. برای اینکه یک...
-
طرح توجیهی تعمیرگاه خودرو لوکس
سهشنبه 16 بهمنماه سال 1397 15:54
طرح توجیهی تعمیرگاه خودرو لوکس طرح توجیهی تعمیرگاه خودرو لوکس توسط آقای مهندس شکور به تیم مشاوران مدیریت ایران سپرده شد. آقای شکور دارای ۴ تعمیرگاه خودرو در تهران است و دارای ۲۰ سال سابقه کار در حوزه خرید و فروش و تعمیر خودرو است. هدف از سفارش وی برای نوشتن طرح توجیهی ، جذب یک سرمایهگذار برای ایجاد تعمیرگاه مکانیک...