بیزینس پلن دستگاه تست قند خون بدون سوزن – استارتاپ انگلیس
گروه پزشکی م.ا یک پروژه توسعه کسب و کار در حوزه پزشکی در شهر لندن، انگلیس دارد. این گروه به یک بیزینس پلن ( طرح توجیهی ، طرح تجاری Business plan ) برای معرفی نرم افزار و جذب سرمایه گذار نیاز داشت.
این گروه اختراع خود را در امریکا و اروپا ثبت نموده و مدل تجاری اولیه نوآوری خود را در انگلیس ساخته اند.
آقای l به نمایندگی از این گروه تخصصی ، سفارش نوشتن بیزینس پلن خود را به تیم تخصصی بیزینس پلن ارائه نمود.
بسیاری از بیماران دیابتی مطابق تجویز پزشک از دستگاه های قند خون خانگی استفاده نمی کنند ، زیرا رژیم غدایی برایشان سخت است یا از نظر جسمی عذاب آور است.
بیمار باید 6 بار در روز ، انگشت خود را حفره دستگاه تست خون قرار دهد تا سطح قند خون از طریق حسگر زیستی گلوکز تعیین شود.
اگر میزان تست قند خود پایین تر از میانگین 2 بار در روز باشد عوارض ناشی از دیابت به سراغ بیمار می اید. دیابت موجب نابینایی ، سکته و نارسایی قلبی و کلیوی خواهد شد. در واقع ، دیابت عامل اصلی نابینایی در افراد 20 تا 75 ساله است.
راه حل آن رعایت بهتر نظارت بر قند خون (گلوکز خون) است. در اصل تست قند خون بزرگترین کلید پیشگیری از بیماری دیابت است.
نتایج نظر سنجی از 11000 بیمار دیابتی نشان داده است که بیماران به علت درد ایجاد شده در هنگام تست خون از استفاده از آن پرهیز میکنند. بنابراین گروه پزشکی م.ا به دنبال کاهش حجم نمونه مورد نیاز دستگاه یا حذف کامل آن هستند
چرا اکثر برنامه های وفاداری مشتری به شکست می انجامد؟
این سوال خوبی است که برای دستیابی به وفاداری مشتری loyalty program با به آن پاسخ مناسبی دارد.
این سوالی است که باید از خود و از شرکتهایی که به شما پیشنهاد طراحی برنامه های وفاداری مشتری میدهند، بپرسید.
به گفته Capgemini ، شرکتهای آمریکایی تقریباً 2 میلیارد دلار در سال برای برنامه های وفاداری مشتری هزینه می کنند. و با این وجود ، 77 درصد از برنامه های وفاداری مشتری که فقط بر مدل ترنزاکشن ها ( معاملاتی ) تکیه می کنند ، در دو سال اول خود شکست می خورند.
چرا برنامه های وفاداری مشتری به شکست می انجامد
هنگام در نظر گرفتن دلایل احتمالی شکست برنامه های وفاداری ، باید در نظر داشته باشید که “شکست” را می توان به طرق مختلف تعریف کرد.
به عنوان مثال:
اینها همه نشانه های شکست برنامه وفاداری است ، اما هر کدام علل و راه حل های متفاوتی دارند.
با توجه به رقابت شدید ، شرایط برندها سخت تر و سخت تر میشود. برندی که بخواهد در انتخاب مشتری ، جایگاه رتبه یک را حفظ کند، باید واقعا سخت تلاش کند. صاحبان مغازه ها به سختی آموخته اند که حفظ مشتریان کار ساده ای نیست.
به پول ، زمان ، تلاش و برنامه استراتژی موثر نیاز دارد.
واضح است که مراقبت خوب از مشتریان در اولویت قرار دارد. باید پیوند دائمی مثبت بین نام تجاری شما و مشتریان ایجاد و تداوم یابد.
اگر به نتایج تحقیقات در مورد هزینه حفظ مشتری در مقابل هزینه جذب مشتری جدید ، یک مشتری راضی خوشبختانه می تواند تجربه مشتری خوبی را با سه نفر به اشتراک بگذارد در حالی که ناراضی قرار است تجربیات بد خود را با 10 نفر به اشتراک بگذارد.