-
رشد برند
دوشنبه 11 اردیبهشتماه سال 1396 18:30
برای رشد برند ، باید برای زیرشاخه محصول خود” بایدها ” را تعریف نمایید. تنها راه رشد یک کسب و کار ( بدون هیج استثنایی ) ، در ایجاد “بایدها” برای زیرشاخه محصولات است ، مدیریت زیرشاخههای محصولات راهی برای موفقیت شرکت و مانعی برای مقابله با رقباست. دیوید آکر ، از بزرگان علم برندینگ در جهان، میگوید : “بایدها” میتواند موجب...
-
۵ گام برای طراحی استراتژی فروش موفق و موثر
شنبه 26 فروردینماه سال 1396 19:53
استراتژی فروش موفق و موثر در این مقاله در خصوص علائم و دلایل شکست استراتژی فروش توضیح خواهیم داد و سپس به بیان راهکارهایی برای تیم مدیران اجرایی سازمان در جهت دستیابی به یک استراتژی فروش موفق و موثر خواهیم پرداخت. علائم یک استراتژی فروش ضعیف فقدان همکاری این آفت بسیاری از سیستمهای فروش است ، مدیر فروش تنها نقش بازی...
-
بازاریابی دهان به دهان Word of Mouth Marketing : WOM
شنبه 26 فروردینماه سال 1396 19:48
بازاریابی دهان به دهان WOM Marketing بازاریابی دهان به دهان یکی از انواع بازاریابی است و به ان تبلیغات دهان به دهان نیز گفته میشود. برای مثال، در زمانی گوگل ، سرویس Gmail را در اختیار عموم قرارداد، ثبتنام ۵۰ هزار نفر اول در مدت ۱۰ دقیقه انجام شد. موفقیت گوگل یکی از موفقیتآمیزترین برنامههای بازاریابی دهان به دهان...
-
پنج نشانه مشاور برندسازی غیرحرفهای
یکشنبه 13 فروردینماه سال 1396 07:51
مشاور برندسازی غیر حرفهای چیست ؟ مشاور برندسازی غیرحرفهای ، فرد یا شرکتی که به ارائه خدمات مشاوره در حوزه برندسازی / برندینگ به فعالیت میپردازند ولی انتظارات کارفرما در خصوص معرفی برند به بازار را برآورده نمیسازند. یک مشاور برندسازی غیرحرفهای میتواند که خیلی باتجربه و تحصیلکرده باشد ، اما تجربیاتش ناشی از...
-
۳ روش برای پایهگذاری یک برند بامعنا
جمعه 4 فروردینماه سال 1396 21:29
ایجاد برند بامعنا ایجاد برند بامعنا در دنیایی که مشتری با حجم عظیمی از کمپینهای تبلیغاتی مواجه است، کاری بسیار دشوار در حوزه برندسازی است. حتما مدیران بازاریابی سازمانها برای دستیابی به موفقیت به حمایت فکری واقعی نیازمندند. مثلا در آمریکا هر مشتری روزانه با ۳۰۰۰۰ تبلیغ مستقیم و غیر مستیم از سوی صدها برند روبرو است،...
-
آموزش فروشندگی : تکنیک فروشندگی حرفهای
شنبه 28 اسفندماه سال 1395 22:55
آموزش فروشندگی آموزش فروشندگی برای تبدیل یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفهای . فروشنده حرفهای به مسائلی توجه مینماید که معمولا توسط سایر فروشندگان از آن چشمپوشی مینمایند. مهارتهای بسیار جالبی و دلپذیری باید در یک فروشنده باشد که وی را به یک فروشنده حرفهای تبدیل نماید. اگر مطالب پیشین ما را نیز مطالعه نموده...
-
۴ بعد اصلی فروشندگی حرفهای – خصوصیات فروشنده حرفهای را بشناسیم
یکشنبه 22 اسفندماه سال 1395 16:32
فروشنده حرفهای هر فردی در طول روز در حال تبادل ، معامله و فروش هستیم : فروش احساس ، فروش علم ، فروش تجربه ، فروش جایگاه اجتماعی ، فروش … هنگامی که سخن از فروشنده پیش میآید ، غالبا فروشنده سوپرمارکت ، کتابفروشی ، سبزی فروشی ، نانوایی را به یاد میآورید . تمام مواد فوق از نوع فروش محصول هستند ، حالآنکه یک مشاور...
-
چگونه یک مدیر فروش بد ، میلیونها تومان به شما ضرر میرساند
یکشنبه 15 اسفندماه سال 1395 07:41
مدیر فروش بد مدیر واحد فروش اگر مطابق وعدههای خویش یا برنامه سازمان پیش رود ، مدیر ناموفق نیست ، وی یک مدیر بد است. گاه نتایج عملکرد یک مدیر فروش به اندازه مایوس کننده است که باید او یک مدیر فروش بد نامید، اینگونه افراد شاید تنها یک فروشنده ساده باشند. غالب افراد بر این عقیده هستند که مدیران فروش حرفهای ، اول از...
-
بازاریابی چریکی – سه گام اساسی برای طراحی بازاریابی چریکی
یکشنبه 10 بهمنماه سال 1395 23:44
چرا طراحی بازاریابی چریکی ؟ ایجاد و حفظ یک کسبوکار در شرایط کنونی جهان ، یک کار ساده نیست. باوجوداین تعداد کسبوکار در داخل و سطح بینالملل ، بسیاری از مدیران باهوش به دنبال راهکاری نوین برای تقویت جایگاه برند شرکت خود در عرصه رقابت هستند ، زیرا که میدانند که با کوچکترین بیتوجهی ، سهم بازار خود را از دست خواهند...
-
تاثیر استخدام فروشنده حرفهای بر افزایش فروش
دوشنبه 20 دیماه سال 1395 18:26
فروشنده حرفهای چگونه بر نرخ بازگشت سرمایه اثرگذار است ؟ تیم مشاوران مدیریت ایران : شاید مقاله پیشین تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص قانون پارتو یا اصل پارتو ۸۰/۲۰ را مطالعه نموده باشید، اما برای یادآوری : اصل ۸۰/۲۰ پارتو بیان مینماید که ۸۰% فروشندگان شما حتما جز فروشندگان آماتور و نیمهحرفهای هستند و تنها ۲۰۰%...
-
آموزش فروش : تغییر نگرش در فروش چیست و چگونه موجب افزایش عملکرد فروش میشود ؟
سهشنبه 14 دیماه سال 1395 10:44
تکنیکهای فروش حرفهای شاید تاکنون به کتابی در حوزه فروش نیز نگاهی انداختهاید ولی نهایتا آن را کاربردی نیافتهاید. اما اگر این کار را انجام ندادهاید، چیزی از دست ندادهاید ، زیرا محتوای کتابهای فروش یا بسیار قدیمی هستند و یا اصلا کاربردی نیستند. حالا شمای فروشنده و یا مشاور که این کتاب را میخوانید ، حتما اطلاعات...
-
اسم تجاری ( نام تجاری ) را چگونه و با چه ویژگیهایی انتخاب نماییم ؟
سهشنبه 7 دیماه سال 1395 15:53
اولین گام موفقیت : انتخاب اسم تجاری مناسب است. انتخاب یک نامبرند / نامتجاری ( اسمتجاری ) Brand Name یکی از نخستین و مهمترین اقدامات در زمان ایده پردازی در خصوص ایجاد یک کسبوکار است ، حتی برخی شرکتهای بعد از سالها فعالیت تازه به این نتیجه رسیدهاند که اسم تجاری انتخابشده برای شرکت و یا برندشان نامناسب است....
-
تاثیر فروشنده بد بر افزایش هزینههای سازمان
جمعه 26 آذرماه سال 1395 11:57
هزینه استخدام فروشنده بد فروشنده حرفهای و موفق بر درآمد سازمان تاثیر بالایی دارد. اما فروشنده بد موجب افزایش هزینههای سازمان میگردد. نتایج تحقیقات دانشگاه هاروارد در خصوص اثربخشی فروش نشان میدهد که چگونه استخدام یک فروشنده بد بر مشکلات سازمان افزوده و موجب افزایش هزینههای سازمان گردد. متوسط هزینه استخدام یک...
-
بهترین شیوه خدمت به مشتری
جمعه 19 آذرماه سال 1395 09:40
خدمت به مشتری Customer Service عنصر کلیدی در حفظ و جذب مشتری است، اما هیچکس نمیتواند ادعا کند که میتواند تمام عناصر موردنیاز برای خدمت به مشتری در یک مقاله یا کتاب آورد. به تعداد آدمهای روی کره زمین، روش برای جذب افراد و ارائه خدمات وجود دارد، اما باید به عوامل عمومی خدمت به مشتری توجه نمود تا اکثریت مشتریان را...
-
چگونه از کار رقبا سر در آوریم ؟
جمعه 19 آذرماه سال 1395 09:28
جمعآوری اطلاعات از رقبا شاید در نگاه برخی جاسوسی اطلاعاتی از رقبا یا جاسوسی صنعتی از رقبا تعبیر شود، اما جمعآوری اطلاعات بخشی از شناخت بازار است. یکی از ابعاد شناخت ماهیت بازار، شناخت رقبای حاضر در بازار است. بهترین را برای فلج شدن یک کسبوکار کوچک، نادیده گرفتن رقبا است. یکی از مهمترین شاخصهای یک استراتژی...
-
تولید سلیقه گرا Customerization چیست ؟
شنبه 6 آذرماه سال 1395 17:06
کاستومریزیشن Customerization این اصطلاح برای اولین بار به زبان فارسی ترجمه و در خصوص آن به زبان فارسی در سایت تیم مشاوران مدیریت ایران توضیحاتی ارائه میگردد. کلمه کاستومریزیشن Customerization از ترکیب دو کلمه Customer و zation (فرایند) ساخته شده و در کل به معنای ” تولید سلیقهگرا ” یا ” تولید سلیقه محور ” است. چرا...
-
آموزش فروشندگی : شش خصوصیت فروشنده حرفهای
جمعه 28 آبانماه سال 1395 13:11
تیم مشاوران مدیریت ایران : فروشندگی حرفهای ، امری ضروری و مایه حیات هر شرکتی است که از طریق فروش و فروشندگی ، کسب درامد مینماید. فروشندگی حرفهای موجب موفقیت شرکت خواهد شد، اگر فروشندگان سازمان نه فقط در حرف بلکه در عمل نیز حرفهای باشند. اما چگونه باید عمل یک فروشنده را مورد قضاوت قرارداد ؟ چگونه میتوان یک فروشنده...
-
یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟
جمعه 14 آبانماه سال 1395 09:51
چه تعداد فروشنده ؟ سوال اساسی بیشتری مدیران سازمانهایی که در حال تشکیل تیم فروش هستند و یا تیم فروش کنونی آنها از کارایی و اثربخشی لازم را برخور دار نیست : – سوال : یک مدیر فروش توانایی مدیریت چه تعداد فروشنده را دارد ؟ – پاسخ : “بستگی دارد”. زیرا متغیرهای بسیاری در این بازی نقش دارند. برخی از متغیرهای مهم و اثرگذار...
-
ارزیابی اثربخشی تبلیغات
جمعه 7 آبانماه سال 1395 12:43
تبلیغات هزینه است نه سرمایهگذاری ، اگر تبلیغات بدون برنامه مدون و ارزیابی باشد. تیم مشاوران مدیریت ایران : روش ارزیابی میزان تاثیر کمپین تبلیغاتی بر مخاطبین برند در یک منطقه جغرافیایی خاص، یکی از مهمترین سوالاتی است که اغلب مدیران عالی ، مدیران بازاریابی و تبلیغات سازمانها در جلسات مشاوره مدیریت آن را مطرح...
-
شارکتینگ : ۶ درس بازاریابی از کوسه
جمعه 30 مهرماه سال 1395 18:49
شارکتینگ Sharketing شارکتینگ Sharketing تشکیلشده است از شارک Shark ( کوسه ) + مارکتینگ Marketing ( بازاریابی ). بازاریابی تاکنون اصلاحات بسیاری به خود دیده است.اصطلاحاتی که گاه عجیب ولی کاربردی هستند. شارکتینگ یکی از این اصطلاحات است که در دیکشنری بازاریابی وجود ندارد. در کل به الگوبرداری از اخلاق و رفتار یک کوسه به...
-
بازاریابی مفهوم ، نسل بعدی بازاریابی محتوا است. Context Marketing
شنبه 24 مهرماه سال 1395 12:34
نویسنده : دکترسیدرضاآقاسیدحسینی بازاریابی مفهوم Context Marketing تیم مشاوران مدیریت ایران : از زمانی که برای اولین بار در زبان فارسی بازاریابی مفهوم ( بازاریابی مفهومی Contextual Marketing ) را معرفی نمودیم ( در آن زمان تنها 5 سایت به زبان انگلیسی در این مورد توضیحاتی ارائه نموده بودند ) هر زمان که این مفهوم را...
-
۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۶ از سوی اینتربرند اعلام شد
پنجشنبه 15 مهرماه سال 1395 09:25
تیم مشاوران مدیریت ایران : شرکت مشاوره مدیریت اینتربرند Interbrand به عنوان صاحب نظر در عرصه تعریف استانداردهای برندسازی و همچنین ارائه دهنده یک استاندارد ارزش گذاری برند در جهان ، لیست ۱۰۰ برند ارزشمند دنیا در طی سال ۲۰۱۶ را برای ۱۷امین سالی متوالی اعلام نمود. تیم مشاوران مدیریت طبق سنوات ( ۲۰۱۳ , ۲۰۱۴ , ۲۰۱۵ ) این...
-
آموزش فروش حرفهای : 5 روش افزایش فروش
جمعه 9 مهرماه سال 1395 11:27
تیم مشاوران مدیریت ایران : سوال تکراری مدیران فروش سازمانهای این است : چگونه فروش را سریع افزایش دهیم ؟ اگر شما فروشندهاید یا با عملیات فروش سروکار دارید، به این سوال پاسخ دهید : آیا میشود در عرض یک هفته با افزایش فروش سازمان با افزایش میزان پورسانت فروش خود روبرو شویم و حتی در پایان هفته به مرخصی تشویقی بروید ؟...
-
اخبار مدیریریت
شنبه 3 مهرماه سال 1395 07:56
-
دانلود رایگان فابل بازاریابی PPT doc
یکشنبه 9 آذرماه سال 1393 14:38
دانلود رایگان مارکتینگ پلن MARKETING plan.doc دانلود رایگان بازاریابی.ppt اطلاعات بیشتر : http://www.iranmct.com
-
مشاوره بازاریابی کالا و خدمات Marketing Management
چهارشنبه 2 اسفندماه سال 1391 10:40
مشاوره و آموزش مدیریت بازاریابی کالا و خدمات Product & Service Marketing Management http://www.iranmct.com تحقیقات بازار (نظر سنجی و سازماندهی و تجزیه و تحلیل و تولید گزارش در مورد محصولات، خدمات، مصرف کنندگان و فروش) نظارت بر تقاضای مشتری، فروش، کالا تولید یا خدمات ارائه شده کمک به توسعه محصولات و خدمات جدید با...
-
مشاوره مدیریت | تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT
چهارشنبه 2 اسفندماه سال 1391 10:29
تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT وب سایت : http://www.iranmct.com Iran Management Consultants Team تیم مشاوران مدیریت ایران "ایران ام.سی.تی" با هدف ارایه تخصصی خدمات مشاوره،اجرا و پیاده سازی دانش مدیریت نوین از سال 1386 رسما فعالیت خود را آغاز نمود. این تیم با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص از دانشگاه های...