مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

برندسازی ملی ( برندسازی کشوری ) Nation Branding - هفت نکته کلیدی در برندسازی ملی

برندسازی ملی ( برندسازی کشوری ) چیست ؟

برندسازی ملی در حوزه برندینگ مکانی Place Branding در مبحث مدیریت برند و فرایند برندسازی ، است. قبلا برندینگ مکانی را در همین سایت معرفی و آن را به سه دسته زیر تقسیم نمودیم :

  1.   برندینگ ملی ( برندینگ کشور )  Nation Branding / Country Branding

  2.  برندینگ شهری City Branding

  3.  برندینگ منطقه‌ای Region Branding

Nation Branding  Country Branding برندینگ ملی ( برندینگ کشور ) برندگذاری ملی برندسازی ملی برندسازی کشور

اکنون به توصیف برندینگ ملی Nation Branding ( برندینگ کشوری Country Branding ) خواهیم پرداخت. صرف‌نظر از اینکه یک کشور، چه میزان به ترویج و ارتقاء تصویر ملی خود در اذهان جامعه جهانی می‌اندیشد، پتانسیل و نقش برندسازی در ارتباطات ملی بسیار حائز اهمیت است. اغلب تصمیم‌گیرندگان این حوزه بر آن تاکید می‌نمایند اما نمی‌دانند که چگونه و از کجا باید شروع و آن را ارزیابی نمود. در ادامه به بیان 7 نکته کلیدی در جهت شناخت عناصر اصلی برندسازی ملی خواهیم پرداخت. لطفا این نکات را در برنامه‌های روی میزتان بگنجانید.


برندسازی ملی  برندسازی کشوری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد