مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

مشاوره مدیریت IranMCT

تیم مشاوران مدیریت ایران Iran Management Consultants Team

11 نکته مصاحبه استخدام فروشنده – زنگ خطر استخدام

قبلا در خصوص سوالات مصاحبه برای استخدام مدیریت فروش مقاله ای منتشر نموده ایم.

همچنین در مورد اشتباهات مدیر فروش  و  شیوه  استخدام فروشنده خوب و  7 راه استخدام افتضاح ترین فروشنده نیز مقالاتی را در اختیار علاقه مندان قرار دادیم.

با توجه به درخواست مخاطبین وب سایت تیم مشاوران مدیریت ایران در خصوص نحوه اعتماد به کاندیداهای پست فروشندگی ، این مقاله ارائه میشود.

شیوه ارزیابی استخدام مصاحبه فروشنده

همه شرکت ها در زمان استخدام فروشنده جدید ، دچار اشتباه میشوند.

بیشتر مدیران منابع انسانی اعتراف می کنند که در گذشته تصمیمات کامل اشتباهی در هنگام استخدام کارکنان واحد فروش و فروشندگان خود گرفته اند.استخدام در صنعت فروش چالش برانگیز است. هنگام ارزیابی داوطلب شغل فروشندگی عوامل بی شماری در بازی وجود دارد.

اما واقعیت این است که استخدام بد می تواند تأثیر بسزایی در تیم فروش شما داشته باشد. اگر کارفرمایان به طور مداوم افراد اشتباه را استخدام کنند ، چیزهای زیادی از دست خواهند داد.

اشتباهات استخدام فروشنده باعث صرف وقت ، هزینه و ریسک بهره وری می شود ، نیازی به ذکر تأثیر منفی آن بر فرهنگ و عملکرد کارکنان فعلی شما نیست.

خبر بد این است که استخدام آسان تر نشده است. یافتن بهترین کاندیدهای سمت فروشندگی برای سازمان های فروش به طور فزاینده ای چالش برانگیزتر شده است. تعداد نامزدها کمتر و رقابت بیشتری در این صنعت برای جذب فروشندگان حرفه ای وجود دارد.

همه شرکت ها بدنبال استعدادهای برتر فروش و فروشندگان حرفه ای  هستند.


https://iranmct.com/news/job-candidate-red-flags