استراتژی برندینگ موفق و حرفه ای
هر کسب و کاری در هر سایزی به دنبال توسعه استراتژی های برندینگ است تا بتواند موجب تمایز برندشان در ذهن مشتری در مقابل رقبا شود.
مشتری باید بتواند مانند تقطیر (مانند گلاب گیری) ، جوهره برند را از داستان برند ، فعالیتهای بازاریابی و محصولات بیرون بکشد.
نیاز به گفتن نیست که برندسازی نیاز به فکر و برنامه مناسب دارد.
پیام های ارسالی محصول باید بتواند فحوای برند ( مفهوم برند ) را نشان داده و به برجستگی و تشخیص برند کمک نماید.
اگر مشتری متوجه هرگونه موقعیت نامطمئن یا غیرقابل اتکایی از سوی برند شود ، موجب تخریب برند خواهد شد.
چگونه برند کسب و کار کوچک شما میتواند در مقابل یک برند قوی و باسابقه بایستد؟
حال به تشریح چند استراتژی برندینگ موفق میپردازیم. این استراتژیهای برندینگ توسط برندهای بزرگ انجام میشود.
شما میتوانید یک یا چندتا از این استراتژیها را بکار ببرید.
این افتخار را داریم که بیان نماییم که “محصول ما بهترین است”، این خود یک استراتژی است.
شما باید روی کیفیت بیش از هر چیز دیگری تمرکز نمایید ، نبابراین تگ محصول شما ، دارای قیمت بالاتری از قیمت تمام رقبای بازار است.
برای اینکه این استراتژی برندینگ موفق شود، همه چیز از نام تجاری تا لوگو و طراحی بسته بندی گرفته تا لباس کارکنان را باید تحت شعاع قرار دهد.